House

Susu Banyak dan Kulit Cantik Dengan ESP Shaklee!


Salam semua.. hari ni nak bercerita tentang ESP Shaklee, milkbooster terbaik yang sangat disukai ramai. Walaupun Shaklee ada 3 Milkbooster, namun ESP memang menjadi kewajipan bagi setiap ibu menyusu, kerana kesannya memang super duper best!

 

Apa yang menariknya ambil ESP ni? Bagi yang baru, mesti tertanya-tanya kan.. pendek kata, bila ibu menyusu ambil ESP, dia akan merasa payudara semakin berat dan cepat penuh. Bagi yang susu tiada masalah, tetapi mengambil ESP sekadar untuk memekatkan susu atau menambah nutrisi yang baik pada anak, susu ibunya pasti akan bertambah-tambah meriah! Dan BONUS!!! Selain susu meriah, kulit ibu pun akan bertambah cantik, glowing serta membantu menghilangkan masalah jeragat, blackhead dan sebagainya..

 

Dan jika anda sedang mengandung, amalkanlah ESP seawal kehamilan lagi, kerana ESP membantu memberikan tenaga pada anda, meningkatkan sistem imun badan dan juga menyediakan badan anda dengan protein yang sangat diperlukan dalam penyusuan nanti.

 

Cerita je tak best juga kita lihat testimoni ibu yang berpuas hati dengan ESP Shaklee ya..

 

Testimoni 1: ESP + Vitamin Shaklee: Susu Keluar Macam Air Paip Tak Berhenti..

 

susu melimpah dgn ESP

 

susu melimpah dgn ESP2

 

 

 

Testimoni 2: Stok Susu Banyak Dengan ESP Dan Kulit Cantik Berseri

 

ESP susu byk n memancut2

 

 

 

Untuk melihat lebih banyak testimoni ESP, sila klik DI SINI

 

Alhamdulillah, ambil satu produk, tapi kebaikkan ESP banyak sekali. Susu meriah, kulit cantik, badan bertenaga dan payudara juga akan semakin tegang tau kalau ambil ESP nie.. Harga? Sangat murah berbanding kesan yang bakal anda alami..

 

Jika anda sedang mengalami masalah penyusuan, sangat digalakkan mengambil ESP bersama Ostematrix dan Alfalfa untuk kesan maksimum. Namun jika budget agak terhad, ESP adalah pilihan utama ya..

 

Namun suka saya ingatkan, kesan susu yang banyak hanya dapat anda rasakan dengan mengamalkan pam susu secara konsisten iaitu 2-3 jam sekali atau jika anda surirumah, susukan anak anda dengan kerap, sekerap 2-3 jam sekali juga. InsyaAllah anda akan mendapat kesan yang sangat best! 

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: