House

Susu Banyak Dengan Set B + ESP


Alhamdulilah..semalam saya sempat memberikan tips bagaimana ibu-ibu bekerja dapat mengumpul stok susu dengan banyak. Hari ni saya nak berkongsi pula antara supplement yang sangat disukai ramai dan memberi kesan menakjubkan selain Set 3M, ialah Set B + ESP.

Apa yang terdapat dalam Set B nie?

  • Vitamin B
  • Vitamn C
  • Multivitamin dengan zat besi
  • Alfalfa

Semua supplement di atas penting untuk kesihatan badan ibu. Bila badan ibu sihat dan cukup fit, insyaAllah susu juga akan dihasilkan dengan lebih cepat, pekat dan berkualiti.

ESP pula merupakan protein soya yang merupakan MILK BOOSTER terbaik. Kenapa saya katakan terbaik? Kerana komponen utama dalam susu ibu sendiri merupakan protein dan air. Justeru, pengambilan ESP memang sangat-sangat membantu penyusuan, diikuti pengambilan air yang cukup dan kerap pam.

Jom lihat testimoni..

Testimoni 1 – Pn Fad baru jer cuba sehari, keesokkannya bangun tidur bajunya basah menandakan susu banyak.. Alhamdulillah.. Dan bila pam pagi tu, terus dapat 4oz. Rezeki anak.. Dan susu juga lebih pekat..

 

 

Testmoni 2 – Pn. Lina yang megamalkan set yang sama dapat 10 oz sekali pam. Setengah jam lepas tu, beliau cuba pam lagi, dapat lagi 6 oz susu! Alhamdulillah..

 

 

Memang saya sangat gembira bila customer berpuas hati, dan apa yang lebih bahagia bila saya dapat membantu semua ibu-ibu menyusukan anak mereka dengan rasa gembira. Bagi yang ingin mencuba set ini, sila hubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut ya. Harga istimewa menanti anda!

Hubungi saya di 019-6657 302 / Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ untuk chat secara langsung dengan saya. Konsultasi penyusuan percuma akan diberikan selepas pembelian. Eksklusif untuk anda pelanggan mommyiskandar.com

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

4 comments on “Susu Banyak Dengan Set B + ESP

  1. Liza on said:

    Hi.. nk tanye la bpe yea trial set utk Set B + ESP tu ?

  2. IDAYU on said:

    brp hg set b + esp

  3. Liza on said:

    Salam, brape harga set B + ESP ni?

  4. azimah ahmad on said:

    salam..saya ada masalah sikit tntg nie..saya ibu yg masih belajar..mmg pam susu la utk bw stok balik sminggu skali.tp sminggu nie susu makin kurang sb start dr mula bersalin sampai skrg anak umur dkt 4 bln saya pam jer susu tu sebab bb xnak breast feeding,kalau dulu dlm sehari saya blh kumpul 8/9 botol yg 5oz tu tp seminggu yg lalu nak dapat 2 btl pun susah..mintak pendapat..saya betul2 susah hati..

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: