House

Susu Banyak, Keputihan Berkurang dan Kulit Semakin Cantik Dengan ESP + Alfalfa


Alhamdulillah.. hari ni saya nak berkongsi testimoni ibu-ibu yang mengambil ESP dan Alfalfa sebagai milkbooster. ESP  merupakan protein soya terbaik bila digabungkan dengan alfalfa, kesannya memang best..tak percaya? sekejap lagi kita tengok ya.. 

Bagi yang mengikuti blog saya, mesti tau betapa bestnya bila menyusu anak dan mengambil ESP sebagai supplement harian. Susu meriah, breast sentiasa rasa penuh dan kesan-kesan lain juga akan turut dirasai seperti kulit semakin cantik, jerawat semakin berkurang dan berat juga boleh berkurang jika tau cara pengambilan yang betul.

Bagi yang dah mengambil alfalfa, selain membantu penghasilan susu dengan cepat, alfalfa juga mampu mengurangkan masalah keputihan, sembelit dan bertindak sebagai detoks. Hasilnya? Kulit semakin cantik kerana alfalfa membantu ‘membersihkan' dari dalam terutamanya bagi yang mengalami masalah jerawat.. dan susu juga meriah DENGAN SYARAT IBU KERAP MENYUSUKAN BAYI ATAU PAM SETIAP 2-3 JAM SEKALI. 

Saya paparkan testimoni pengguna yang berpuas hati untuk tatapan anda ya

 

Testomoni 1: Baju basah dengan ESP+ Alfalfa

 

 

Testimoni 2: Sekali pam dapat 15 oz penangan ESP!

 

 

 

Testimoni 3: Susu bertambah selepas 5 hari mengambil ESP+Alfalfa

 

 

Alhamdulillah.. semuanya berpuas hati dengan produk kami. Anda juga boleh mendapat hasil seperti di atas dengan SYARAT ANDA KERAP PAM SETIAP 2-3 JAM SEKALI DAN MINUM AIR 3L SEHARI ya..  Dan suka saya mengingatkan kesan terhadap individu adalah berlainan. Ada yang mengambil supplement hari ni, esok pagi bangun baju dah basah. Ada pula yang ambil 3 minggu, tapi masih belum berpuas hati dengan kesannya.. Anda boleh mendapatkan KONSULTASI PENYUSUAN PERCUMA SEPANJANG PENGGUNAAN PRODUK INI, HANYA BILA ANDA MEMBELI DENGAN SAYA SHJ YA..

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: