House

Susu Melimpah Ruah, Pekat & Sedap Dengan ESP!


Alhamdulillah.. baru menerima ucapan terima kasih dari seorang customer sebentar tadi, di mana hasil pam susunya dah bertambah, dari 3 oz menjadi 9 oz.. syukur.. Ni mood excited nak posting lebih banyak tentang supplement penyusuan. Mudah-mudahan membantu lebih ramai ibu di luar sana.. 

Hari ni nak cerita tentang ESP. Bagi yang mengikuti blog saya ni, ESP bukan sesuatu yang asing, malah SUPPLEMENT PALING GLAMER gitewww.. mana taknya, nak cantik amik ESP, nak hilangkan parut pun amik ESP juga, nak slimming pun, eh eh ada ESP? Dan yang paling best nak cari milk booster pun ESP juga yang terbaik!!! Ha.. yang lelaki atau yang tak menyusu, jangan takut ambil ESP ya, sebab ESP ni merupakan protein, semua orang boleh ambil untuk kesihatan dan kecantikkan badan. Beli satu canister, semua ahli keluarga boleh ambil, termasuk anak atas setahun.. Memang berbaloi-baloi..

Disebabkan hari ni nak berkongsi tentang ESP SEBAGAI MILK BOOSTER, jom kita tengok testimoni pengguna ya..

 

Testimoni 1:

 

Testimoni 2:

 

Testimoni 1: Alhamdulillah.. selepas ambil ESP susu keluar punya laju, sampai baby tak sempat nak kejar.. Bestnya kalau dapat rasa macam nie kan.. susu keluar melebihi permintaan. Dan mengikut cerita Pn Tengku Anis, stok yang disimpan pun banyak, sebab sekali pam mesti dapat 6 oz. Alhamdulillah..

Testimoni 2: Susu rasa sedap bila mommy amik ESP..  dan bertambah pekat. Siap baby muncung-muncung dan minum sikit punya lama.. 

 

Seriously saya memang seronok dan teruja setiap kali baca testimoni customer.. Rasa macam saya pula yang mengalami situasi di atas. Kepada semua ibu menyusu di luar sana, jika anda ada masalah penyusuan, cubalah ESP, memang berbaloi. Bagi yang susu okay, tapi agak cair.. anda boleh juga mencuba ESP sebagai supplement untuk kesihatan anak anda dan ibu juga.. Oh ya, ibu mengandung pun boleh amalkan ESP sebagai supplement sejak awal kehamilan lagi ya..

Harus diingat, walaupun ESP memang berperanan sebagai milk booster, tetapi inisiatif anda mengepam dengan kerap adalah sangat penting bagi memastikan anda mendapat kesan terbaik. Happy Pumping mommies semua!!

 

Untuk melihat lebih banyak testimoni tentang ESP, sila klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “Susu Melimpah Ruah, Pekat & Sedap Dengan ESP!

  1. haslindanuar on said:

    Assalam sis,

    nak tanya klu sy ambik ESP nie sj untuk milk booster bleh ke?

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: