House

Testimoni GLA Shaklee


Salam semua.. hari ni terpanggil untuk sharing satu testimoni kawan lama. Terserempak dengan beliau di kedai makan. Cerita punya cerita, saya dapat tau beliau juga pengguna Shaklee. Beliau mengamalkan GLA untuk kesuburan, malangnya masih belum mendapat kesan yang diharapkan.

 

                                Kenapa?

 

Kerana cara pengambilannya kurang tepat. Walaupun beliau membeli Shaklee dengan pengedar lain, tetapi nama pun kawan-kawan kan, kesian pula cara pengambilan kurang tepat. Jadi, saya consult beliau cara pengambilan yang betul.

 

Alhamdulillah, dalam masa 3 minggu selepas pengambilan, beliau dah dapat kesan yang menggembirakan hatinya. Jika sebelum ini kitar haidnya berpanjangan dalam satu cycle, dan haid cuma keluar sedikit-sedikit, namun Alhamdulillah sekarang haid keluar normal.

 

Apa yang melancarkan haid tersebut, beliau mengalami pengeluaran satu gumpal darah yang besar pada satu masa. Selepas keluar gumpalan darah tersebut, beliau rasa amat lega dan haid pun keluar dengan normal tanpa ada rasa sakit.

 

Yerla..kesnya selepas ambil pil perancang, haid mula “meragam” keluar sedikit-sedikit. Dan keadaan ini berlanjutan selama beberapa tahun. Jadi, gumpalan darah tu berkemungkinan haidnya yang tersekat dan tidak dapat keluar dari tubuh selama beberapa tahun.

 

Apapun, kini beliau sangat gembira dan lega kerana masalah haidnya hampir selesai. Kita doakan beliau sihat, dan cepat menimang cahaya mata. Sangat gembira bila dengar suaranya call saya dan bercerita tentang testimoni GLA Shaklee ini.

 

Syukur Alhamdulillah kerana Shaklee membenarkan saya membantu insan lain merasai kesihatan yang sempurna! 

 

Pada anda yang mengalami masalah yang hampir sama, jangan segan silu hubungi saya ya. KONSULTASI PERCUMA selepas pembelian, EKSKLUSIF untuk customer MommyIskandar.Com sahaja!

 

Lebih banyak testimoni GLA Shaklee DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar untuk mendapatkan updates dan pelbagai INFO PERCUMA

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: