House

Testimoni Set Kesuburan Shaklee..


Alhamdulillah.. hari ni saya nak bercerita tentang testimoni set kesuburan Shaklee. Teruja dengan kegembiraan customer, selepas 4 tahun menunggu, Alhamdulillah beliau berjaya mengandung selepas sebulan mengambil GLA dan ESP!

 

Ini rakaman perbualan sms antara saya dan beliau..

 

 

 

 

Memang seronok sangat dan turut berkongsi kegembiraan sebaik sahaja mengetahui berita gembira ini. Saya cadangkan GLA kepada Pn. Mai kerana beliau mengalami kitar haid yang tidak teratur, di mana selain membantu kesuburan, GLA sangat bagus untuk menstabilkan kitar haid wanita. Manakala ESP pula membantu membaik pulih sel dan membentuk sel-sel baru yang sihat..

 

Jom tengok testimoni kedua ya..

 

 

 

Testimoni kedua pula turut mengambil GLA dan ESP, bezanya beliau mengandung selepas 2 bulan mengambil Shaklee. Alhamdulilah, rezeki.

 

Namun suka saya ingatkan, GLA dan ESP cuma supplement yang membantu membaikpulih kitar haid anda, membantu keseimbangan hormon wanita, membantu menambahkan kesuburan dan membantu membentuk sel-sel baru yang sihat. Ia hanyalah supplement, kuasa Allah jugalah yang menentukan.

 

Ada customer yang suka tanya saya, “comfim ke boleh pregnant dengan Set Kesuburan Shaklee ni?” Jawab saya mudah aje.. Ini cumalah supplement yang membantu menambah kesuburan anda dan menampung kekurangan dalam badan. Tiada apa yang pasti dalam dunia ini, hatta dunia ini hanyalah milik Allah. Kita hanya mampu usaha dan berdoakan? Sekurang-kurangnya kita berusaha, dan jangan lupa meminta pada-NYA. 

 

Kepada anda yang belum mempunyai cahaya mata dan telah mencuba banyak produk, jangan putus asa. Cubalah Shaklee pula, mana tau tertulis rezeki anda selepas mencuba Shaklee, tak rugikan? Harga? memang mampu milik.. dan pada saya tak ada yang lebih bahagia bila Allah kurniakan cahaya mata, tanda kasih kita dan suami tercinta..

 

Untuk melihat detail dan testimoni set kesuburan shaklee, sila klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: