House

Testimoni Set Kurus Shaklee


Salam Aidilfitri untuk semua pengunjung MommyIskandar.Com. Hari ni baru raya ke-12, tapi saya pasti berat badan anda semua dah naik berkilo-kilo! Al maklumlah raya, semua makanan nampak sedap dan sukar ditolak. Saya pun sama.. sebab tu, hari ni saya rajinkan diri google untuk memotivasikan diri untuk kurus semula. So hari ni saya nak share dengan anda semua testimoni set kurus Shaklee yang sememangnya terbukti berkesan!

 

Ni hasil google saya hari ni.. kagum dan terkesima dengan hasil Ms Elizabeth yang berjaya menurunkan berat badan beliau hanya dengan mengikuti Program Diet 90 hari Shaklee! Tak lain tak bukan hanya mengamalkan Set Kurus Shaklee je ya.. Testimoni Set Kurus Shaklee. Let's the pictures talk!

 

 

Testimoni Set Kurus Shaklee

Testimoni Set Kurus Shaklee

 

Testimoni Set Kurus Shaklee

 

 

Thanks Elizabeth for the inspiring testimony. For those who want to hear her story can click Here. (Testimoni Set Kurus Shaklee)

 

Pada yang nak mencuba Set Kurus Shaklee ni boleh hubungi saya ya. Kalau Ms Elizabeth boleh menghilangkan 28lbs dan 19 1/2 inchi dalam masa 5 bulan je, kenapa tidak kita? Dan yang bestnya dari saiz 16, terus menjadi saiz 6!

 

Dan yang paling bestnya, Set Kurus Shaklee ni tak menyebabkan badan kita naik mendadak atau menjadi berat badan yo-yo. Buktinya selepas 3 tahun, Elizabeth masih bertahan pada saiz 6! Maintain je kan..

 

Ni detail Weight LossProgramme Shaklee. Dapatkan hari ini juga!

 

Set Slimming Shaklee

 

Harga Runcit rm 721, Harga Ahli pula rm 588.

(Nak Join Ahli? Hanya rm 80 Seumur Hidup. Anda akan menikmati 20-25% diskaun dan berpotensi menjana pendapatan lumayan dari rumah)

 

Nampak mahal? Tak mahal.. sebab 2 hidangan makanan anda akan digantikan dengan Cinch Shake. Jadi duit makan anda dah jimat. Hanya perlu beli atau masak 1 hidangan makanan je sehari. Mudahkan?

 

Dan dengan Set Kurus Shaklee ni, kita tak perlu pening kepala nak makan apa. Tak perlu susah-susah kira kalori atau kira berapa karbohidrat yang perlu kita ambil sehari. Hanya follow je cara makan yang akan kami berikan nanti beserta TIPS KURUS dari group kami ya!

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: