House

Tingkatkan Sistem Imunisasi Diri


Tingkatkan Sistem Pertahanan Diri

Assalamualaikum dan Salam PKP 2.0. Hari ini merupakan hari kedua kita menjalani PKP buat kali kedua. InshaAllah saya yakin, saya dan anda semua dapat melaluinya dengan tenang berikutan kita berpengalaman melaluinya sebelum ini. 

Dalam keadaan jangkitan Covid semakin tinggi, terasa Covid ini semakin dekat dengan kita. Kalau dulu, mendengar kes positif sahaja dah buatkan kita gerun, namun sekarang boleh baca kawan-kawan di Fb positif, saudara-mara kena kuarantin, jiran di taman perumahan kita kena pergi buat swab dan sebagainya. 

Justeru, untuk mengelakkan jangkitan Covid ni, kita mestilah proaktif dalam menitikberatkan kesihatan kita sekeluarga, tingkatkan sistem imunisasi diri. Selain basuh tangan kerap, menggunakan topeng muka dan santizer, saya mewajibkan ahli keluarga saya mengambil suplemen untuk tingkatkan sistem imunisasi diri. 

Kenapa kena tingkatkan sistem imunisasi diri kita? Kerana jangkitan Covid sukar berlaku pada individu yang mempunyai sistem pertahanan yang tinggi. Mari dengar apa kata doktor ini tentang Covid 19 dan Vitamin C

 

Benarkah Vitamin C boleh melawan Covid 19?

 

Apa suplemen atau vitamin yang perlu untuk tingkatkan sistem imunisasi diri ni? Paling penting kita hendaklah mengambil Vitamin C setiap hari. 

Dalam keadaan persekitaran kita dipenuhi ancaman penyakit, saya sarankan untuk anda mengambil dos Vitamin C lebih tinggi dari biasa. Ini supaya badan kita lebih kuat, dan lebih kedap dalam melawan penyakit, inshaAllah. 

Selain Vitamin C, saya juga membekalkan keluarga saya dengan Nutriferon. Apa itu Nutriferon? Nutriferon mungkin tidak se-glamour Vitamin C, namun hakikatnya, Nutriferon ini rumusan khas yang dicipta khusus untuk tingkatkan sistem imunisasi diri kita dengan efektif sekali. 

 

Nutriferon mampu tingkatkan sistem imunisasi diri kita dalam masa 3 hari – satu-satunya interferon semulajadi di dunia, dengan kajian selama 40 tahun, kesannya terbukti amat berkesan dalam melindungi badan dari jangkitan pelbagai jenis penyakit.

Nutriferon hanya boleh didapati di Shaklee sahaja, dan tidak dijual di farmasi luar sana. Jadi jika anda ingin mendapatkan Vitamin C dan Nutriferon ini, boleh hubungi saya ya.

Oh ya, jika ada kenalan atau keluarga anda berisiko dijangkiti Covid 19, atau telah dijangkiti, boleh dapatkan suplemen ini daripada saya dengan segera. InshaAllah sangat membantu badan melawan penyakit, tak kiralah Covid 19 atau penyakit lain juga.

Suplemen Shaklee kami diyakini ramai, malahan para artis juga ramai yang mengamalkan Shaklee dalam aktiviti harian mereka.

Gambar di bawah ialah pelakon Ashraf Muslim yang menggunakan suplemen Shaklee semasa beliau dirawat semasa positif covid

Pelakon Ashraf Muslim bersama Shaklee semasa rawatan di hospital akibat Covid 19

 

Untuk yang nak mendapatkan produk Shaklee, COD sekitar Gombak dan pos seluruh Malaysia. Boleh hubungi saya seperti di bawah:

Call : 019-6657 302

Whatsapp: http://www.wasap.my/60196657302/nutriferonvitaminC

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Follow Instagram saya:  PAKAR_VITAMIN

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: