House

Tips Elak Demam Dengan Vitamin C Shaklee


Adakah anda kerap demam? Hari ni saya nak berkongsi tips elak demam dengan Vitamin C Shaklee. Alhamdulillah, sebagai pengedar Shaklee dah pastilah saya akan menggunakan produk ni dulu. Beza sangat sebelum dan selepas penggunaan Shaklee..

 

Sebelum mengenali Shaklee, saya pantang selsema. Kalau batuk tak apa, tapi kalau selsema saya pasti akan demam dan jatuh sakit. Bukan tu saja, tekak akan meragam dan selalu sangat hilang suara sampai tak boleh nak bercakap.

 

Itu dululah.. Tapi sejak 4 tahun lepas mengenali Shaklee, kesihatan saya jauh berubah. Nak tau tips elak demam dengan Vitamin C Shaklee tak?

 

Okay ni tipsnya ya.. Bila agak-agak tekak dan hidung rasa tak selesa dan nak dijangkiti selsema saya akan cepat-cepat mengambil Vitamin C Shaklee. Bermula dengan 2 biji sekali pengambilan. Lazimnya badan akan rasa sedikit selesa.

 

Tapi selepas beberapa jam jika rasa penyakit menyerang semula, saya akan mengambil 2 biji lagi Vitamin C Shaklee pada sebelah petang dan 2 biji lagi sebelah malam. Jumlah, 6 biji sehari maksimum yang saya pernah ambil, supaya badan-badan saya dapat menyerang kuman-kuman yang sedang menyerang sistem imunisasi badan saya ni.

 

Alhamdulillah, lazimnya 4-6 biji sehari selsema saya akan menghilang, dan ajaibnya langsung tak jadi demam! Syukur sangat dapat mengenali Shaklee dan sangat pasti dengan izin Allah jua. Suplemen hanyalah ikhtiar supaya kita kekal sihat. 

 

Bagi anda yang ada Vitamin C Shaklee di rumah, bolehlah amalkan tips elak demam dengan Vitamin C Shaklee ni ya. Jangan takut telan Vitamin C Shaklee banyak-banyak sebab ia larut air, semulajadi dan tak ada sebarang bahan kimia. Dari telan panadol berbiji-biji, bagus lagi tau telan Vitamin C Shaklee ni.

 

Oh ya, jika anda ibu yang menyusukan bayi, bila bayi anda nak demam, anda boleh amalkan tips elak demam dengan Vitamin C Shaklee ni. InsyaAllah khasiat Vitamin C ni akan dapat diberikan kepada bayi melalui susu ibu. Dan baby yang demam pun akan cepat kebah demamnya. Tak percaya? Tak suruh percaya, tapi kena cuba ya..

 

Di bawah ni saya lampirkan testimoni customer yang menggunakan Vitamin C Shaklee..

 

Tips Elak Demam Dengan Vitamin C Shaklee

 

 

tips elak demam dengan Vitamin C Shaklee ni

 

 

Untuk melihat lebih banyak testimoni dan info mengenai Vitamin C Shaklee, boleh klik DI SINI

 

Alhamdulillah.. ramai berpuas hati dan yang bestnya kita dapat mengurangkan kebergantungan pada ubat-ubatan yang sememangnya kita tau ubat tak bagus diambil selalu dan secara berlebihan. Jadi jika anda antara mereka yang kerap jatuh sakit, selsema atau demam, bolehlah amalkan tips elak demam dengan Vitamin C Shaklee seperti yang saya berikan di atas ya.

 

Bagi yang belum ada Vitamin C Shaklee, dan mengamalkan Vitamin C brand lain, saranan saya sangatlah patut anda mencubanya. Beza tau rasa badan bila mengamalkan Vitamin C Shaklee ni. Harga pun sangat berpatutan. Sebotol boleh tahan sehingga 6 bulan!

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: