House

Vitamin C Shaklee Perlu Ada Di Setiap Rumah


Assalamualaikum buat semua pembaca Mommy Iskandar. Hari ni terpanggil nak bercerita tentang pentingnya Vitamin C Shaklee perlu ada di setiap rumah.

 

Untuk makluman, Vitamin C Shaklee ni antara vitamin asas yang perlu ada di setiap rumah kita. Sebabnya, Vitamin C ni lah yang bertindak melindungi sel-sel badan kita daripada serangan penyakit. Jadi, bila adanya Vitamin C ni, sistem imunisasi badan akan meningkat, dan kita tidak kerap sakit seperti mana orang yang langsung tidak mengambil vitamin C.

 

Pengalaman saya sendiri, bila nak demam, cepat-cepat ambil Vitamin C. Sekali telan 2 biji terus supaya sel-sel badan saya dapat terus melawan penyakit yang datang. Kalau tak okay, saya telan lagi 2 biji Vitamin C belah petang atau malam. 

 

Biasanya selepas mengambil 4 biji Vitamin C, selsema, sakit tekak atau batuk yang saya alami akan makin berkurang. Yang bestnya, dari rasa seram sejuk nak demam, terus rasa tak jadi demam. Badan rasa sihat, walapun tak mengambil ubat doctor, of course dengan izin Allah. Kita berusaha je kan..

 

Kenapa saya sakit sikit atau selsema sikit je cepat-cepat ambil Vitamin C Shaklee? Sebabnya saya kalau boleh nak elakkan sakit atau demam. Ye lah, anak dah 4, kalau ibu demam, satu keluarga susah sebenarnya. Mana nak urus anak sekolah dan 2 anak kecik yang masih manja dan yang kecil masih menyusu badan sepenuhnya. Itu sebablah saya sangat cadangkan Vitamin C Shaklee perlu ada di setiap rumah.

 

Selain daripada menjadi “Askar Memerangi Penyakit”, Vitamin C juga dikenali sebagai vitamin kolagen. Ini kerana, vitamin C penting dalam pembentukkan kolagen kulit. Lebih banyak Vitamin C dalam kulit kita, lebih tegang, putih dan berseri lah kulit kita kan..

 

Sebulan Vitamin C Shaklee berharga rm 98, boleh tahan untuk 6 bulan. Vitamin C Chewable untuk kanak-kanak pula berharga rm 40, boleh tahan sehingga 3 bulan. Sapa kata Vitamin C Shaklee mahal? Nampak macam mahal, tapi cuba tengok untuk kegunaan berapa bulan?

 

Selepas di bahagi, Vitamin C dewasa lebih kurang rm 16 je sebulan, manakala Vitamin C Chewable untuk kanak-kanak kosnya cuma rm 13 sebulan. Murah ke murah?

 

Murah kannn.. dan sangatlah berkesan. Oppss, dan sangatlah murahnya jika anda DAFTAR AHLI, harga less 25-30% untuk setiap produk. Bagusnya daftar ahli ni, makan sendiri pun murah, share kebaikkan vitamin pada saudara-mara kita, kita dapat duit poket.

 

Banyak ke tak? Usaha anda menentukan banyak atau tak. Yang penting, jom rasa kehebatan Vitamin C Shaklee dan lain-lain vitamin dulu, dan daftar ahli. Lepas tu, sambil-sambil boleh jana duit poket lebih.

 

Jika anda berminat nak cuba vitamin C Shaklee, jangan segan-segan hubungi saya ya. COD Percuma untuk anda yang berada sekitar Gombak.

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

 

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: