House

Vivix Membantu Penyakit Jantung


Vivix Membantu Penyakit Jantung

Alhamdulillah.. sedar tak sedar kita dah memasuki 18 Ramadhan hari ini. Apa yang pasti mereka yang berpuasa dengan mengamalkan suplement Shaklee pasti terasa lebih bertenaga berbanding tahun lepas tanpa pengambilan suplement kan? Apapun, hari ni saya nak berkongsi tentang Vivix membantu penyakit jantung.

 

Dalam entry yang lepas, saya ada berkongsi Vivix sangat bagus untuk stroke dan kencing manis. Kali ni saya nak berkongsi bagaimana Vivix membantu penyakit jantung dan memberi lebih kesihatan kepada yang mengamalkannya.

 

Berikut ialah testimoni terkini dari customer kami:

 


Testimoni Vivix Shaklee

 

Alhamdulillah, bukan sahaja kesihatan jantung bertambah baik, tetapi ayah Pn Tini juga dah boleh solat tarawih dengan baik di bulan Ramadhan ini. Sememangnya Vivix membantu penyakit jantung dan kesihatan kita secara keseluruhan.

 

vivix

Jika anda atau ibu bapa anda merupakan penghidap penyakit jantung, tak rugi mencuba suplemen ini. Satu-satunya suplemen di dunia yang boleh menembusi DNA manusia!

 

InsyaAllah saya akan berkongsi lagi testimoni pengguna di mana Vivix membantu penyakit jantung mereka di masa akan datang.

 

Jika anda nak melihat lebih banyak testimoni Vivix, sila klik DI SINI

 

 

 

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: