House

Vivix Shaklee Membantu Stroke


Alhamdulillah, hari ni saya nak berkongsi testimoni Vivix Shaklee Membantu Stroke. Jika anda pengamal produk Shaklee, pasti anda kenal dengan Tonik Ajaib Shaklee ni, iaitu Vivix. Satu-satunya suplement yang dapat menembusi DNA manusia, sekaligus membaikpulih DNA yang rosak dalam badan.

 

Selain membaikpulih DNA, Vivix juga merangsang pembentukkan sel baru, di samping memberikan perlindungan antioksidan dalam badan. Antara bahan yang terkandung di dalam Vivix ialah Anggur Muscadine, Lobak Ungu, Elderberry dan Polygonum Cuspidatum. Lebih banyak khasiat Vivix boleh dilihat DI SINI

 

Alhamdulillah, banyak masalah kesihatan dapat dikurangkan dengan Vivix, malah ada yang sembuh sama sekali. Dan kali ni saya nak berkongsi testimoni pengguna, di mana Vivix Shaklee membantu stroke. Ibu customer ini telah mengamalkan Vivix Shaklee, dan kesannya amat mengkagumkan. Jom tengok testimoni Vivix Shaklee ni..

 

 

Testimoni 1: Vivix Shaklee Membantu Stroke

 

Vivix Shaklee

 

 

 

Testimoni 2: Vivix Shaklee Membantu Stroke

 

“Alhamdulillah, hari ini mak kesayangan dah boleh berjalan sendiri. Baru 7 hari mengambil Vivix dari Shaklee. Pada 9hb Okt 2012, mak diserang stroke. Seluruh anggota badan sebelah kiri tak boleh bergerak. Kemudian saya diperkenalkan Vivix oleh seorang kawan. Hari pertama minum sesudu Vivix, jari tangan mak dah boleh bergerak. Hari kedua kaki mak dah boleh bergerak dan hari ini mak dah boleh bangun dan berjalan sendiri.”

~ Puan Wan Zainab Wan Seman

 

Alhamdulillah.. Jika anda atau ibu bapa anda mengalami stroke, jangan bertangguh untuk mendapatkan Vivix Shaklee ya. Kesannya sangat  menakjubkan dan sangat-sangat membantu. Ada yang kata Vivix agak mahal, tapi pada saya, harga sebuah kesihatan lebih mahal dan tak dapat dijual beli hatta dengan wang ringgit sekalipun.

 

Jika Vivix Shaklee membantu stroke bagi pesakit lain, insyaAllah ia juga akan membantu anda dan keluarga. Hanya perlu cuba secara konsisten, dan dapatkan semula nikmat kesihatan yang kian menghilang..

 

Untuk lebih banyak testimoni Vivix Shaklee, sila klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: