House

Hari ni saya nak bercerita tentang vitamin cinta.. Vitamin Cinta? Ya..ada vitamin yang dikenali sebagai vitamin cinta atau vitamin seksual. Ini kerana vitamin ini membantu merangsang hormon seksual dan meningkatkan libido. Walaupun Vitamin E ini dikenali sebagai vitamin yang penting untuk kecantikkan kulit, namun dah banyak testimoni yang[…]

Read More

Alhamdulillah.. hari ni saya sangat berbesar hati untuk berkongsi satu lagi testimoni set 3M. Terima kasih kepada Pn Shima Samat yang sudi berkongsi testimoni dengan kami. Ramai yang bertanya saya bagaimana nak kumpul stok hingga beratus ounz macam ni? Jawapan saya, kerap susukan bayi atau bagi ibu yang[…]

Read More

Ovarian cysts biasa dihadapi oleh wanita muda. Kebanyakan mereka didiagnosa mengalami ovarian cyst apabila mereka menjalani pemeriksaan ultrasound ketika menghadapi masalah kesuburan. Ovarian cyst sebenarnya adalah kantung yang mengandungi cecair berada dalam kilang telur ovari. Cecair ini boleh jadi cair seperti air, pekat likat dan ada kalanya mengandungi[…]

Read More

Alhamdulillah, hari ni saya nak berkongsi satu lagi supplement yang memang mendapat sambutan ramai dari pelanggan saya di luar sana. Memang tak dinafikan kulit jenis berminyak, berjerawat dan adakalanya bernanah memang merimaskan, dan  membuatkan diri kurang keyakinan. Dan pastinya mereka yang mengalami masalah ni dah mencuba pelbagai produk[…]

Read More

Penyusuan ibu banyak kebaikkannya. Saya percaya ramai ibu-ibu di luar sana yang berazam menyusukan bayi mereka selama mana yang mungkin, tapi ramai juga yang kecundag di tengah jalan kerana kurang ilmu dalam penyusuan. Dan sememangnya saya akui, menyusukan anak tak semudah yang disangka, lebih-lebih lagi pada awal kelahiran,[…]

Read More

Assalaualaikum.. Di pagi Jumaat yang indah ini, saya terpanggil untuk berkongsi amalan Asmaul-Husna yang sangat membawa keberkatan, dan kesejahteraan dalam hidup kita. Dan sememangnya nama-nama Allah ni banyak membawa kebaikkan jika kita mengamalkannya sebagai zikir harian, seperti sabda Rasulullah S.A.W  “Banyakkanlah olehmu menyebut Allah di segenap keadaan kerana[…]

Read More

Alhamdulillah..hari ni saya terpanggil untuk berkongsi testimoni seorang lagi customer saya Munirah. Pada saya Munirah seorang ibu yang cekal, kerana walaupun dulunya beliau dapat susu sedikit je sekali pam, namun beliau tak pernah berputus asa. Dan Alhamdulillah,selepas mengamalkan Shaklee, kini beliau dapat sekali pam 8 oz walaupun dengan[…]

Read More

Dalam artikel yang lepas, saya ada menulis tentang eczema. Antara sebab utama eczema ialah keturunan, faktor pemakanan, emosi dan alahan terhadap sesuatu bahan seperti sabun,asap rokok dan sebagainya. Untuk mengatasi dan mengurangkan gejala eczema, saya amat galakkan pengambilan Mealshakes sebagai makanan tambahan.  Mealshakes mampu mengurangkan masalah ezcema dengan[…]

Read More

Eczema merupakan masalah penyakit kulit yang biasa dialami di kalangan bayi, namun begitu orang dewasa juga tak terkecuali. Penyakit eczema ni biasa berlaku di kalangan bayi yang berumur antara 2 – 6 bulan. Salah satu jenis ezcema ialah “Atopic Dermatitis.” “Atopic” adalah satu masalah genetik yang akan menyebabkan[…]

Read More

Setiap hari saya menerima email, telefon dan juga mesej dari fb yang bertanyakan bagaimana nak banyakkan susu? Apa tips agar  susu dapat bertambah beratus-ratus ounz seperti banyak testimoni yang pernah saya paparkan dalam entry yang lepas.. Bagaimana nak buat? Dan pelbagai persoalan, yang asasnya bertanya bagaimana susu para[…]

Read More

Berpantang dengan tenang, sihat, cergas dan gembira? Berapa ramai ibu-ibu yang benar-benar merasai perasaan di atas semasa berpantang? Kebanyakkannya akan rasa lesu, letih, tak bermaya kerana badan masih lemah, ditambah pula dengan kehadiran bayi yang biasanya berjaga di waktu malam. Dan lebih haru lagi, bila bayi kita kuning,[…]

Read More

Alhamdulilah.. hari ni saya nak berkongsi satu lagi testimoni customer saya yang berjaya mengumul 420 Oz dalam masa 16 hari jer.. Menakjubkan kan? Saya sendiri rasa sangat gembira dengan hasilnya dan tahniah pada Pn.Aishah atas usahanya mengumpul stok untuk anak tersayang.. Untuk makluman semua, Pn Aisyah ni memang[…]

Read More

Ha.. apa rahsianya ya? Dalam entry yang lepas, saya ada menulis tentang ESP yang banyak membantu ibu-ibu di luar sana mencantikkan semula payudara yang lembik dan kendur. Alhamdulillah kesannya memang sangat dirasai oleh semua wanita yang mengambil ESP ni secara konsisten.. Ye lah, mana ada wanita yang tak[…]

Read More

Salam Tahun Baru kepada semua.. Alhamdulillah kita masih diberi kesempatan untuk memberi yang terbaik untuk orang-orang tersayang. Artikel ini ditujukan buat semua ibu-ibu muda yang kurang pengalaman menyusu, di mana sedikit sebanyak diambil dari pengalaman saya sendiri juga.. Fitrah setiap anak yang dilahirkan berbeza. Ada anak yang lahir[…]

Read More

Artikel yang lepas saya ada berkongsi tentang apa itu keputihan.. Dan sebenarnya jika keputihan ni tidak dirawat ia boleh membawa bahaya. Kali ni saya nak berkongsi pula testimoni seorang dari pengguna Shaklee yang telah dapat merawat keputihannya melalui pengambilan alfalfa. Ni testimoni yang dikongsi oleh beliau.. disebabkan testimoninya[…]

Read More

Keputihan adalah cecair atau lendir yang di keluarkan oleh vagina yang dipengaruhi oleh hormon estrogen dan progesteron di dalam darah wanita. Normalkah Kalau Ada Keputihan? Selalu orang tertanya-tanya, keputihan ni benda normal atau ini satu jenis penyakit? Ada 2 jenis keputihan yang kita kena kenalpasti. Keputihan normal terjadi[…]

Read More

Wah.. dasyat tajuk di atas.. Perasaan kembali muda 10 tahun???  Betul ke? Testimoni kali ni datangnya dari suami saya sendiri.. Rasa macam tak percaya je, sebab dulu dia lah yang paling susah makan vitamin, tapi sekarang,vitamin yang dia ambil lebih banyak dari saya..hehe.. Percaya tak? Walaupun mula-mula dulu[…]

Read More

Selamat berhujung minggu pada semua.. hari ni suka saya nak berkongsi kebaikkan ESP pada ibu-ibu menyusu. Saya sendiri baru mengamalkan ESP ni 4 hari dan alhamdulillah, cik b rasa penuh jer.. Memang sangat teruja dan excited. Kiranya sekarang ni ESP one of the best supplement yang saya tak[…]

Read More

Dalam kehidupan seharian yang sentiasa aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang.  Oleh itu, Shaklee Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic.  Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau[…]

Read More

Salam semua.. Alhamdulillah, hari ni saya nak berkongsi satu lagi testimoni customer saya yang berjaya meningkatkan jumlah susunya setelah pengambilan supplement Shaklee. Yang lebih mengkagumkan saya ialah, susunya bertambah 10 0z dalam masa sehari sahaja pengambilan! Alhamdulillah, rezeki untuk baby Aleesya.. Namun harus saya ingatkan, yang pengambilan Shaklee[…]

Read More
Call Now Button Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.