House

Pasangan suami isteri yang berkahwin pasti mengidamkan cahaya mata. Bagaimana jika dah lama kahwin, tapi masih belum ada rezeki? Jangan bimbang, usaha dan banyakkan berdoa. Dan salah satu usaha ialah dengan menjaga kesihatan dan mengamalkan suplement tertentu. Apa kata anda mencuba Set Kesuburan Shaklee, Alhamdulillah..ramai yang dah mencubanya[…]

Read More

Beruntungnya ibu bapa yang mempunyai anak perempuan. Walaupun adakalanya menjaga anak perempuan lebih mencabar, namun pahalanya juga lebih besar. Jom kita lihat kelebihan anak perempuan dalam Islam..   Rasulullah s.a.w pernah bersabda yang bermaksud, “Sesiapa yang memiliki tiga anak perempuan, lalu dia bersabar dengan kerenah, kesusahan dan kesenangan[…]

Read More

Tak lama lagi tibanya musim haji. Bagi anda yang ibu bapa, saudara atau kenalan yang bakal menunaikan haji atau umrah, apa kata hadiahkan mereka “Suplement Haji dan Umrah”. Maklumlah perjalanan jauh dan  perubahan cuaca terutamanya, akan membuatkan perubahan di dalam badan yang memungkinan menjejaskan kesihatan.   Jadi untuk[…]

Read More

Berat naik selepas raya dan mulut tak berhenti-henti mengunyah? Itu normal, nama pun sindrom selepas raya.. hehe.. Memang sedap je mengunyah biskut raya dan kerepek depan tv kan? Jangan terkejut bila tengok baju raya yang dibuat bulan Ramadhan baru ni dah mula sendat. Alamak! Masa untuk mencuba Set[…]

Read More

Alhamdulillah.. hari ni genap 15 Ramadhan umat Islam berpuasa. Bagaimana puasa anda? Semakin hari semakin tenang atau semakin hari semakin letih berpuasa? Mudah-mudahan semakin menempuhi Ramadhan, kita semakin kuat dan cergas berpuasa. Berikut ialah tips kekal bertenaga sepanjang berpuasa..   Pastikan mengambil sahur dengan makanan yang seimbang. Jangan[…]

Read More

Gastrik sering dijadikan penyebab untuk tidak berpuasa penuh. Pesakit gastrik sering dinasihatkan untuk mengambil makanan tepat pada masanya dan tidak skip jadual makan. Justeru, adakah pesakit gastrik boleh berpuasa?   Sebelum mengulas lebih lanjut, perlu diketahui punca gastrik dan kenapa ia terjadi. Gastrik berlaku apabila selaput dalam perut[…]

Read More

  Ketika kita lapar…tangan ibu yang menyuap, Ketika kita haus…tangan ibu yang memberi minuman, Ketika kita menangis…tangan ibu yang mengesat air mata, Ketika kita gembira…tangan ibu yang menadah Syukur,memeluk kita erat dengan deraian air mata bahagia, Ketika kita mengantuk…tangan ibu yang dodoikan dengan penuh kasih sayang, Ketika kita[…]

Read More

Salam semua.. hari ni saya nak menjawab pertanyaan ramai customer. “Kalau saya nak milkbooster sahaja, tak nak vitamin lain, mana yang terbaik? Sebab saya ni jenis tak berdisiplin..bimbang banyak-banyak tak makan pula..” Haa.. ramai tau tanya saya soalan ni, so hari ni saya nak jelaskan, ESP dan Alfalfa[…]

Read More

Alhamdulillah.. 2-3 hari ni saya diberi kesihatan yang agak baik. Maaf untuk pengunjung setia MommyIskandar.Com kerana lama saya tak dapat update artikel. Kesihatan tidak megizinkan. Mudah-mudahan Allah beri saya kesihatan yang baik dan permudahkan perjalanan saya, insyaAllah.   Untuk anda semua, tinggal 5 hari je lagi promo Mealshake![…]

Read More

MOMMYISKANDAR KINI MENEMBUSI INDONESIA  MommyIskandar kini berasa di Indonesia untuk mencari usahawan online yang berminat menjalankan bisnis Shaklee dari rumah. Kepada anda yang berminat menjana uang extra mahupun ibu rumahtangga yang mahu pendapatan sendiri, jangan segan untuk bertemu kami hari ini, caranya antara berikut:  1. Walk in terus[…]

Read More

Salam semua.. hari ni nak bercerita tentang 1001 kebaikkan ESP Shaklee, produk TERLARIS yang sentiasa habis dalam stok simpanan saya, biarlah berapa dozen pun saya order! Kenapa ESP begitu laris? Sebabnya ia mempunyai 1001 kebaikkan yang tak terungkap dengan kata-kata.. Wah.. bersajak pulak..  😎   Apa 1001 kebaikkan[…]

Read More

Tahniah, anda mengandung! Vitamin Mana Yang Perlu Dibeli? Bagi ibu muda yang hamil kali pertama, pasti gembira tak terkata. Dan bagi ibu yang telah mempunyai anak pun, kehamilan merupakan saat indah yang dinantikan.    Kehamilan memberikan saat manis dan cabaran pada ibu.. Antara cabaran utama ialah memastikan bayi[…]

Read More

Vivix Shaklee merupakan suplemen anti penuaan terbaik di dunia. Ia dicipta selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee dan merupakan suplemen pertama di dunia yang mampu menembusi DNA manusia.    Mengapa Vivix Sangat Bagus dan Terbaik Untuk Anda?   1) Kerana Vivix melindungi dan memperbaiki sel DNA manusia  Setiap hari[…]

Read More

Ali r.a. meriwayatkan sebagai berikut:   “Saya bersama Fatimah berkunjung kerumah Rasulullah dan kami temui beliau sedang menangis. Kami bertanya kepada beliau, “mengapa tuan menangis wahai Rasulullah?” Beliau menjawab, “pada malam aku di Isra’kan kelangit, daku melihat orang sedang mengalami berbagai penyeksaan… maka bila teringatkan mereka aku menangis.”[…]

Read More

Tempoh berpantang adalah antara masa seorang ibu akan berasa tertekan. Yer la, mana dengan luka yang masih sakit, kerenah bayi dalam pantang yang asyik nak “melekap” dan jika ada anak yang masih kecil, keletah mereka juga ada masanya menguji kesabaran kita.   Jika berborak dengan ibu-ibu tentang pengalaman[…]

Read More

Masalah anak tak mahu makan sering dialami oleh ibu bapa khususnya bagi anak yang berumur 6 tahun ke bawah. Bagi anak-anak, makan merupakan satu sesi yang tak menyeronokkan. Ada ibu yang mengadu, anak hanya minum susu seharian tanpa menjamah sebarang makanan. Justeru, bagaimana dengan tumbesarannya jika tidak makan?[…]

Read More

Menjadi seorang ibu baru memang tak mudah. Banyak pelajaran baru yang harus dipelajari ibu untuk menjaga permata hati hati dengan baik. Bagaimanakah cara terbaik menguruskan bayi terutama kepada yang pertama kali bergelar ibu bapa?   Sebaik si ibu selamat melahirkan anak, maka bermulalah fasa baru dalam kehidupan suami[…]

Read More

Salam semua.. hari ni nak bercerita tentang ESP Shaklee, milkbooster terbaik yang sangat disukai ramai. Walaupun Shaklee ada 3 Milkbooster, namun ESP memang menjadi kewajipan bagi setiap ibu menyusu, kerana kesannya memang super duper best!   Apa yang menariknya ambil ESP ni? Bagi yang baru, mesti tertanya-tanya kan..[…]

Read More

Salam semua.. lama rasanya saya tak update tentang kecantikkan.. asyik penyusuan je kan.. Nak buat macam mana, dah memang jiwa sukakan penyusuan.. 😆  Hari ni saya nak share tentang cara cerahkan kulit dan kurangkan parut jerawat..   Kulit anda bermasalah? Pastinya segan bila berhadapan dengan orang ramai, lebih-lebih[…]

Read More

Anak-anak adalah permata hati yang paling berharga. Ada masanya kita tertanya sendiri, kenapa anak kita berperilaku sedemikian rupa, tanpa kita sedari yang cara berkomunikasi dengan anak banyak mempengaruhi personaliti mereka..    Anak belajar menerima maklumat daripada orang yang telah dewasa. Orang dewasa mengisi otak anak yang masih kosong[…]

Read More
Call Now Button Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.