Anda menghidap migrain? Selalu sakit kepala yang teruk? Okay hari ni saya nak berkongsi punca migrain dan cara mengatasinya.   Sebelum tu mari kita lihat, apa itu migrain? Migrain ialah sakit kepala yang amat sangat. Bermula dengan berdenyut-denyut di bahagian atas mata atau kepala, dan kemudian merebak di[…]

Read More

Wah.. dasyat tajuk di atas.. Perasaan kembali muda 10 tahun???  Betul ke? Testimoni kali ni datangnya dari suami saya sendiri.. Rasa macam tak percaya je, sebab dulu dia lah yang paling susah makan vitamin, tapi sekarang,vitamin yang dia ambil lebih banyak dari saya..hehe.. Percaya tak? Walaupun mula-mula dulu[…]

Read More