/widgets.js";var sz=d.getElementsByTagName(s)[0];sz.parentNode.insertBefore(z,sz)}(document,"script","zb-embed-code"));

House

Migrain Berkurang, Perasaan Kembali Muda 10 Tahun..


Wah.. dasyat tajuk di atas.. Perasaan kembali muda 10 tahun???  Betul ke? Testimoni kali ni datangnya dari suami saya sendiri.. Rasa macam tak percaya je, sebab dulu dia lah yang paling susah makan vitamin, tapi sekarang,vitamin yang dia ambil lebih banyak dari saya..hehe.. Percaya tak?

Walaupun mula-mula dulu susah suami saya nak ambil vitamin, tapi bila dah rasa kesannya, dialah pengamal tegar vitamin Shaklee ni..  Dan Alhamdulillah, migrain yang dialaminya hilang sama sekali. Kalau dulu, berjemur bawah matahari panas mesti migrain suami saya datang, boleh katakan panadol actifast tu teman setia lah.. Risau juga asyik telan panadol jer.. Alhamdulillah migrainnya sekarang dah tak ada. 

Dan, kakak ipar saya juga perasan, yang kulit muka suami saya yang dulu berminyak2 kini dah makin bersih dan cerah.. Wah, bahaya nie..makin hensem lak suami i.. Siap boleh suami saya cakap, “rasa muda 10 tahun lah lepas amik Shaklee nie..” Jauh di sudut hati lega sebab suami makin sihat tapi ade jugak risau bila dah terlebih-lebih hensem nie..hehe..nampaknya saya kena makan vitamin lebih nie, bagi lebih muda dari dia..hahaha…

Untuk makluman semua, vitamin yang diambil oleh encik suami ni ialah set B (Vitamin C, vitamin B, alfalfa dan vitalea) dan vitamin E serta kalsium. Alhamdulillah,walaupun niat pada mulanya nak bagi suami saya bertenaga dan kekal cergas sepanjang hari, sebab dia naik LRT ke tempat kerja, namun kesan yang diterima sangat memuaskan hati. Migrain berkurang, badan semakin bertenaga, tak mudah letih dan kulit semakin cerah dan bersih..  semua ni merubah kesihatan encik suami yang tersayang.. 

 

Berminat nak mencuba atau hadiahkan satu untuk suami anda? Hubungi saya di farahshoppe@gmail.com / 019-6657 302 . Konsultasi percuma menanti anda!

 

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

2 comments on “Migrain Berkurang, Perasaan Kembali Muda 10 Tahun..

  1. pengalaman sy selama 27 thn menghidap migrain. dari belasan tahun lg.
    Dengan pelbagai pakar dan ubat namun masih teruk. cafegot, dixrit dan mcm2 lagi. sehingga terperuk dalam bilik gelap berhari hari, muntah, letih, lesu,,lunyai. pada masa itu ubat ibarat ‘tuhan’ kemana sj dibawa dan takut jika tidak membawanya. mcm syirik lak.

  2. Dengan satu kaedah rawatan alternatif selama 10 hari, sy sembuh. thanks god. rasa mcm hidup kembali.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: