House

Insentif Shaklee Malaysia Yang Perlu Anda Tahu


Assalamualaikum.. Hari ni saya terpanggil untuk berkongsi tentang seronoknya bisnes bersama Shaklee dan unik serta menariknya program Insentif Shaklee Malaysia yang perlu anda tahu.

 

Umum mengetahui bisnes Shaklee ialah bisnes yang berkisar tentang vitamin dan kesihatan. Nampak je macam jual vitamin, tapi hakikatnya insentif yang Shaklee tawarkan sangat luar biasa hingga mampu membawa suri rumah yang biasa-biasa menjelajah seluruh pelosok dunia. Nak tau apa? Jom kita tengok..

 

Antara insentif Shaklee Malaysia yang perlu anda tahu ialah:

 

  • Bonus Peribadi – Setiap jualan produk 150 UV ke atas akan dapat bonus peribadi dari Shaklee. Bermula 150 UV dan ke atas, anda akan mula mendapat duit, walaupun anda hanya membeli Shaklee untuk makan sendiri. Bermula dengan 5% hingga maksimum 21%, bonus ini sangat membantu untuk mereka yang ingin mendapatkan pendapatan tambahan. Pengalaman saya sendiri, saya dapat menjana bonus sehingga RM 6000++ dalam masa 3 bulan pertama saya join bisnes Shaklee ni.

 

  • Bonus Kepimpinan – Apabila perniagaan Shaklee semakin berkembang, pastinya ada pengguna yang mahu join team anda menjadi ahli. Semakin ramai mereka yang join anda, group anda akan semakin berkembang. Shaklee menghargai setiap penat lelah anda dalam merekrut ahli baru, dan pastinya ada bonus kepimpinan yang sangat lumayan.

 

  • Untung Runcit – Bagi mereka yang belum menjadi ahli Shaklee, pengedar mempunyai untung runcit bagi setiap produk. Katalah satu produk vitamin untung runcit RM 20, bila jual 5 unit sahaja pun dan untung RM 100. Seronokkan bisnes Shaklee ni, untung runcit dapat, bonus pun dapat 🙂

 

  • Insentif Trip Shaklee – Ini part yang paling seronok. Jujurnya saya bukanlah orang yang suka travel, mungkin sebab faktor anak-anak yang masih kecil. Namun dengan Shaklee, saya telah mendapat banyak peluang untuk travel, antaranya ialah Trip VVIP Umrah dan Ziarah, trip ke US, Turki, Jordan, Abu Dhabi dan banyak lagi. Alhamdulillah umrah pertama kami suami isteri adalah disponsor sepenuhnya bersama Shaklee. Dan satu yang paling saya seronok dengan Shaklee ialah, jika kita dapat tiket lebih, kita boleh bawa mak, ayah, mak mertua, ayah mertua dan anak-anak sekali bersama. Hard work paid off! Beberapa kali trip dalam dan luar negara kami dapat membawa mak, ayah dan anak-anak bersama. Sesuatu yang sangat saya syukuri, alhamdulillah terima kasih Shaklee!

         

         Bagi anda yang suka kepada cabaran dan travel, yang mencari kelainan, yang nak hadiahkan trip umrah percuma kepada mak ayah, Shaklee ialah bisnes yang anda cari-cari. Untuk tahun ni pula, Shaklee menawarkan trip               ke Osaka, Nara, Kyoto Jepun dan Trip Cruise Royal Caribbean Singapore ke Phuket. Syarat minimum yang diperlukan untuk melayakkan anda layak join trip yang super best ni ialah menyandang pangkat Coordinator                     dan  kekal efektif sekurangnya sebulan sebelum pergi trip. Wow awesome sangatkan! So pada anda yang nak grab trip ni, boleh cepat-cepat join trip kami untuk bermula ya 

 

Insentif Shaklee Malaysia 

 

  • Bonus Kereta – Ini juga adalah bonus yang saya sangat suka. Uniknya bonus kereta Shaklee ialah, Shaklee akan terus memberikan bonus kereta kepada kita walaupun kereta kita dah habis bayar. Dah habis bayar? ya.. dah habis bayar! Maksudnya bonus kereta ni tiada had tau! Selagi mana kita kekal aktif bersama Shaklee dan layak untuk mendapat bonus kereta ni, selagi itulah kita akan mendapat bonus ni sampai bila-bila. Dan kita bebas untuk menggunakan bonus kereta kita ni untuk perkara lain. Yang Shaklee tau dia bayar bonus kereta je, pandai-pandailah kita nak menggunakannya bagaimana. Bonus kereta paling banyak yang saya pernah merasa setakat ni ialah dalam RM 4000++. Banyakkan? Tu baru bonus kereta, belum bonus-bonus lain lagi.

 

  • Bonus Naik Pangkat – Untuk cycle 2023/2024 ini, Shaklee menawarkan bonus naik pangkat kepada anda semua.  Contohnya jika anda naik pangkat dari Supervisor ke Senior Supervisor, dan kekal efektif selama 3 bulan berturut-turut, anda layak untuk mendapat sebanyak lebih kurang RM 600.  Bestkan! Ya Allah siapa nak bagi anda duit saja-saja je. Ni baru bonus naik pangkat, belum kira bonus-bonus lain dan untung runcit yang Shaklee tawarkan. 

 

Teruja dengan insentif Shaklee yang menarik dan lumayan ni? Jomlah kita sama-sama jana pendapatan, sama-sama merubah nasib keluarga dan membawa keluarga kita berjalan-jalan mengelilingi dunia. Tapi bagaimana nak dapat semua insentif Shaklee yang menarik ni??

 

Pertama sekali, semestinya anda mesti daftar ahli dulu dengan Shaklee. Cara daftar ahli ialah:

  1. Bayar RM 35 untuk daftar ahli dan anda dah boleh mulakan bisnes anda serta-merta. Jika anda ada kekangan untuk keluar jumpa orang, bisnes ini sangat fleksibel untuk anda buat secara online
  2. Buat pembelian produk sebnayak 100 UV, dan anda layak untuk daftar ahli secara PERCUMA

 

Ini LINK EXPRESS untuk anda terus DAFTAR AHLI SERTA-MERTA. KLIK SINI

 

Selepas anda daftar ahli dengan saya, anda akan diterangkan dengan terperinci bagaimana nak buat duit dengan Shaklee. Bagaimana nak grab semua insentif Shaklee yang menarik tu. Tak pandai buat ayat? Tak pandai buat poster? Jangan bimbang, kami ada banyak kelas secara percuma, bermula dengan kelas marketing, kelas produk, kelas cara menulis, kelas copywriting, kelas edit gambar dan banyak lagilah! Oh ya, banyak poster menarik dan cantik disediakan untuk anda gunakan. Rajin tak rajin je, jika ada kemahuan, di situ ada jalan. 

 

Oh ya, alang-alang dah bercerita tentang trip insentif ni, izinkan saya berkongsi memori dengan anda antara kegembiraan saya bersama trip-trip Shaklee yang lepas ya.. Biarkan gambar berbicara.. 

 

Bermain di Padang Pasir Abu Dhabi

 

Menyelusuri Sirah dan Ibrah Laut Mati

Bersama Upline Saya Master Norita

 

Menyelusuri Sirah Ashabul Kahfi

 

Di Salah Satu Dari 7 Keajaiban Dunia, Petra. Jordan

 

Pengalaman Paling Berharga.. Apalagi Yang Lebih Indah Selain Menjadi Tetamu Allah..

 

Alhamdulillah.. semua kenangan manis ini dicapai dengan bisnes Shaklee. Sesuatu yang saya sendiri tak pernah sangka. Tapi kalau Allah kata jadi, jadilah. Saya sedia bantu anda untuk mencapai mimpi dan impian anda.

 

Namun, bebralik kepada anda, adakah anda benar-benar mahukan dan sanggup untuk bekerja keras menjana pendapatan. Jika ya.. anda adalah calon yang kami cari untuk join team kami dan bisnes hebat ini. Cepat-cepat whatsapp saya di 019-6657302 atau klik aje SINI UNTUK SEMBANG BISNES DENGAN SAYA

Jom join saya di media sosial, klik sini untuk lebih info ya..
Facebook : Farah Alias

Instagram: Pakar_Vitamin 

Whatsapp: KLIK SINI @ Dial terus 019-6657 302

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: