House

Renewal Mudah Dengan Shaklee


Renewal mudah dengan Shaklee. Tahukah anda renew keahlian dengan Shaklee sangat mudah dan tidak memerlukan anda mengeluarkan duit tambahan?  

 

Dengan Shaklee, anda hanya perlu memberi satu produk Shaklee dalam masa 3 bulan sebelum birthday anda, dan anda akan dapat menikmati keahlian percuma. Ya PERCUMA. Tak peru bayar apa-apa untuk sambung keahlian anda bersama Shaklee. Produk yang anda beli tu, tak semestinya mahal, walau Herbal Blend yang berharga rm 34 pun diambil kira. Produk dapat, renewal ahli juga dapat.

 

Kenapa perlu membeli produk? Supaya Shaklee tahu anda adalah pengguna yang masih aktif, dan dapat mengekalkan data keahlian anda bersama Shaklee.. Ya mungkin sekarang anda tak memerlukan produk Shaklee bagi yang dah lama tak menggunakannya, tapi kita tak tahu di masa depan kalau-kalau anak demam ke, tiba-tiba kita perlu untuk beli Nutriferon atau Vitamin C, kan mudah dapat harga ahli terus.

 

Renewal Mudah Dengan Shaklee

 

Dan istimewanya terus menjadi ahli Shaklee ialah, mana tahu anda perlu pendapatan tambahan, anda boleh menjalankan bisnes Shaklee hanya dari rumah atau secara online sahaja, dah dapat tambah income keluarga. Alhamdulillah pengalaman saya sendiri, Shaklee sangat membantu ekonomi keluarga saya, tak kisahlah sama ada menjalankan bisnes secara part time atau full time. 

 

Dan sekarang ni saya mencari anda di luar sana yang ingin menjana income dengan Shaklee untuk join group saya. Training akan diberikan secara percuma, yang mahalnya keinginan anda untuk berjaya. Jika anda telah menjadi ahli Shaklee, jangan lupa beli produk Shaklee 3 bulan sebelum birthday anda ya! 

 

Renewal mudah dengan Shaklee 🙂

 

Jom join saya di media sosial, klik sini untuk lebih info ya..


Facebook : Farah Alias

Instagram: Pakar_Vitamin 

Whatsapp: KLIK SINI @ Dial terus 019-6657 302

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: