House

Hari Raya Dengan Shaklee


Assalamualaikum dan Salam Aidilfitri buat semua pengunjung MommyIskandar.Com. Sementara masih dalam mood raya ni, suka saya nak berkongsi pengalaman hari raya dengan Shaklee. 

 

Dalam keseronokkan berhari raya, di jamu perbagai juadah yang sedap-sedap, sukar untuk mengelak untuk tidak makan kan? Saya sendiri walau bertekad nak jaga makan pada hari raya tahun ni, namun kecundang jua. Kalah dengan makanan, dan perut pun sebu sebab terkejut masuk makanan tak berhenti-henti. haha.. 

 

Walaupun begitu, perut saya masih stabil dan bertenang kerana ada lecithin yang membantu untuk ke tandas setiap hari. Dalam pada adik beradik lain merungut perut sebu sebab tak membuang, alhamdulillah, saya tetap membuang setiap hari raya walaupun kurang minum air. Berbeza dengan tahun lepas, saya terlupa bawa Lecithin balik kampung, ya Allah memang betul.. perut sembelit dan tidaklah dapat ke toilet sampai hari raya ketiga. 

 

 

Mana taknya, dah sebulan berpuasa, tiba-tiba macam-macam makanan yang masuk ke perut kita, ditambah dengan kurang pengambilan air masak, memang terkejutlah perut kita tu kan. Alhamdulillah Lecithin sangat membantu untuk masalah ni, dan juga Lecithin juga turut membantu memecahkan lemak yang berlebihan yang masuk ke badan kita. 

 

Kurus Dengan Lecithin

 

Balik je dari kampung, bila timbang berat pun tak naik banyak, dalam 1 kg je walau makan tak hengat. Alhamdulillah indahnya pengalaman hari raya dengan Shaklee. Pada anda yang ada masalah sama, atau selalu sebu perut atau sembelit, boleh lah dapatkan Lecithin untuk berhari raya bersama. Raya kan sebulan, open house pun banyak menanti, so sediakan Lecithin siap-siap ya untuk persediaan. 

 

Jom join saya di media sosial, klik sini untuk lebih info ya..
Facebook : Farah Alias

Instagram: Pakar_Vitamin 

Whatsapp: KLIK SINI @ Dial terus 019-6657 302

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: