House

Kenapa Bisnes Online Shaklee Terbaik Di Malaysia


Bisnes Online Terbaik

Kenapa Bisnes Online Shaklee Terbaik Di Malaysia? Anda pernah dengar ramai sahabat atau kenalan anda yang berjaya dalam bisnes Shaklee hanya melalui medium online?

 

Alhamdulillah, saya adalah antara mereka yang dapat merasa kemanisan bisnes online bersama Shaklee. Bermula tahun 2011 hingga kini, bisnes Shaklee saya hanya melalui online 95%. Hampir kesemua perjalanan bisnes secara online, 5% lagi tu jika customer nak berjumpa atau saya hantar produk terus ke customer untuk memberi konsultasi. Mudah dan menarikkan?

 

Tak dinafikan banyak bisnes boleh dijalankan secara online sekarang, namun bisnes apa yang terbaik untuk kita pilih? Di sini saya senaraikan kenapa bisnes online Shaklee terbaik di Malaysia:

 

  • Produk yang berkualiti tinggi dan telah terbukti berkesan. Produk Shaklee juga diperbuat daripada bahan-bahan yang semulajadi dan tiada bahan kimia yang merbahaya. Dengan hanya mencuba satu produk sahaja, inshaAllah kita akan dapat merasa kesannya, apatah lagi jika kita mengamalkan satu set vitamin terus. 
  • Model bisnes yang mudah diikuti dan mesra online. Shaklee sendiri telah menyediakan satu platform website yang sangat mesra bisnes online, di mana agen tak perlu simpan stok, sebaliknya bila dapat order, boleh terus masuk website, klik order dan penghantaran akan terus dilakukan ke alamat customer. Mudahkan? Dan sangat sesuai untuk surirumah, pelajar dan  mereka yang mempunyai kekangan modal dan juga masa. Memang bisnes online terbaik sebab sangat memudahkan penjualnya
  • Sistem penghargaan dan insentif yang menguntungkan: Shaklee memiliki sistem penghargaan dan insentif yang menarik bagi para penjual. Ada banyak penghargaan yang dapat diperoleh, seperti bonus yang besar, kiraan komisyen yang tinggi dan trip percutian ke luar negeri. Menariknya dengan Shaklee, anda juga boleh memilih trip umrah selain trip yang ditawarkan. Alhamdulillah saya sekeluarga telah dapat 7x trip umrah bersama Shaklee. Dan kami juga pernah membawa ibu dan bapa mertua kami bersama-sama untuk trip umrah dan Turki Shaklee…Bisnes Online Terbaik

 

  • Sistem latihan secara online disediakan kepada semua agen, termasuklah kelas produk, kelas marketing, kelas grooming, kelas blog dan banyak lagi kelas disediakan dan semuanya secara percuma. Hanya bawa diri anda dan impian anda yang mahu berjaya untuk terus bersama kami. bimbingan kelas percuma - bisnes online terbaik

 

  • Bisnes yang fleksibel. Jika anda seorang yang suka keluar, anda boleh keluar dan approach ramai orang di luar sana. Namun jika anda seorang yang pemalu, surirumah, seorang yang menjalankan bisnes ini secara part time dan sibuk dengan kerja hakiki, bisnes ini sangat fleksibel dan boleh dijalankan secara online. Tidak kira bila, waktu tengah malam pun anda boleh berniaga kerana bisnes online ni tiada had waktu.
  • Jualan yang mudah dan jualan berulang yang tinggi. Shaklee merupakan bisnes khusus dalam bidang vitamin. Vitamin ni “repetition sales” sangat tinggi. Jika vitamin bagus, bulan depan pasti akan ada customer yang repeat untuk beli. Jadi bisnes ni memang sangat best. Tak percaya? Jomlah cuba. Boleh klik DI SINI juga ya untuk lebih info tentang bisnes Shaklee ini. Jangan lupa hubungi saya seperti di bawah ya.. Salam Sayang, Master Farah Alias.

Jom join saya di media sosial, klik sini untuk lebih info ya..
Facebook : Farah Alias

Instagram: Pakar_Vitamin 

Whatsapp: KLIK SINI @ Dial terus 019-6657 302

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

2 comments on “Kenapa Bisnes Online Shaklee Terbaik Di Malaysia

  1. Pingback:Insentif Shaklee Malaysia Yang Perlu Anda Tahu | Mommy Iskandar

  2. Pingback:Cash Rebate Dapat Makan Vitamin Percuma | Mommy Iskandar

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: