Mealshake merupakan multivitamin yang sangat bagus, berkesan dan selamat untuk anak-anak. Seawal usia setahun, anak kita boleh diberikan Mealshake untuk membantu kesihatan dan tumbesaran si manja.   Ramai ibu bapa mengadu, anak sukar makan, anak sembelit, anak terlalu kurus, anak mudah demam, anak asma, anak eczema dan daya[…]

Read More

Assalamualaikum. Tinggal beberapa hari lagi Ramadhan akan menjelma. Alhamdulillah sekali lagi kita berkesempatan bertemu Ramadhan Al Mubarak. Mudah-mudahan Ramadhan tahun ini membawa 1001 rahmat dan kebaikkan pada kita. Bagaimanakah persediaan berpuasa anda tahun ni? Saya, semestinya persediaan berpuasa dengan Shaklee..  🙂    Tahun ni merupakan tahun ketiga saya[…]

Read More

Sebagai ibu bapa, anak-anak adalah anugerah Allah yang paling berharga. Jika anak tak sihat, kita lah yang paling risau. Nak kerja pun susah, semua serba tak kena kan. Alhamdulillah, suplement paling terlaris untuk anak-anak ialah Mealshake Shaklee. Jadi, hari ni saya nak berkongsi testimoni Mealshake Shaklee di mana[…]

Read More

Alhamdulillah.. 2-3 hari ni saya diberi kesihatan yang agak baik. Maaf untuk pengunjung setia MommyIskandar.Com kerana lama saya tak dapat update artikel. Kesihatan tidak megizinkan. Mudah-mudahan Allah beri saya kesihatan yang baik dan permudahkan perjalanan saya, insyaAllah.   Untuk anda semua, tinggal 5 hari je lagi promo Mealshake![…]

Read More

Alhamdulillah, hari ni sekali lagi saya nak berkongsi testimoni customer saya yang memberi anak mereka Mealshakes. Untuk makluman semua, Mealshakes ialah makanan tambahan yang rendah lemak, dimana ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral, protein, fiber dan juga kalsium, yang penting untuk tumbesaran anak-anak.   Apa istimewanya Mealshakes?[…]

Read More

Alhamdulillah, hari ni saya nak berkongsi tentang Mealshakes. Anak sulung saya dah mula bersekolah darjah satu tahun nie,  begitu juga anak kedua yang mulakan tahun pertama tadika. Biasalah budak-budak, bila dah bercampur,ada kawan yang demam,ada yang batuk dan mereka juga terdedah kepada cuaca yang tak menentu. Bagi menguatkan[…]

Read More

Alhamdulillah, hari ni saya nak berkongsi satu lagi supplement yang memang mendapat sambutan ramai dari pelanggan saya di luar sana. Memang tak dinafikan kulit jenis berminyak, berjerawat dan adakalanya bernanah memang merimaskan, dan  membuatkan diri kurang keyakinan. Dan pastinya mereka yang mengalami masalah ni dah mencuba pelbagai produk[…]

Read More

Dalam artikel yang lepas, saya ada menulis tentang eczema. Antara sebab utama eczema ialah keturunan, faktor pemakanan, emosi dan alahan terhadap sesuatu bahan seperti sabun,asap rokok dan sebagainya. Untuk mengatasi dan mengurangkan gejala eczema, saya amat galakkan pengambilan Mealshakes sebagai makanan tambahan.  Mealshakes mampu mengurangkan masalah ezcema dengan[…]

Read More

Dalam kehidupan seharian yang sentiasa aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang.  Oleh itu, Shaklee Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic.  Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau[…]

Read More