House

Mealshakes Kuatkan Sistem Imun Anak..


Alhamdulillah, hari ni saya nak berkongsi tentang Mealshakes. Anak sulung saya dah mula bersekolah darjah satu tahun nie,  begitu juga anak kedua yang mulakan tahun pertama tadika. Biasalah budak-budak, bila dah bercampur,ada kawan yang demam,ada yang batuk dan mereka juga terdedah kepada cuaca yang tak menentu. Bagi menguatkan sistem imun anak, saya konsisten memberi mereka Mealshakes setiap hari. Dan mudahnya, mereka berdua pun suka dengan rasa Mealshakes nie, sedap.. macam aiskrim. Cuma campurkan dengan susu setiap pagi, ia juga bertindak sebagai sarapan ringkas yang berkhasiat.

Apa yang menariknya, baru-baru ni semasa mengambil abang dari sekolah, hujan tiba-tiba turun dengan lebat. Payung satu je, tapi kami berempat. Yang betul-betul selamat baby, yang lain semua lencun kena hujan. Dalam hati, habislah..mau demam budak-budak nie esok. Alhamdulillah semua sihat keesokkan harinya, selsema pun tak ada.

Keesokkan harinya, sekali lagi hujan juga, tapi tak lah selebat sebelumnya. Dan anak-anak saya masih kena tempias walaupun kami berpayung. Dan sekali lagi, syukur juga saya panjatkan kerana anak-anak saya masih aktif dan kekal sihat.  Alhamdulillah.. Dengan izin Allah. Mealshakes memang banyak membantu anak-anak saya kekal sihat.

Dan, saya juga perasan, jika dulu anak kedua saya cukup sensitif jika terkena selsema. Kalau selsema je, akan diikuti demam, tapi Alhamdulillah sekarang nie, selsema sehari dua, dia kembali sihat seperti biasa. Rasanya sebagai ibu, memang lega sangat hati bila dapat melihat anak-anak membesar dengan cergas dan sihat di depan mata. 

Dan untuk makluman semua, Mealshakes bukan sekadar meningkatkan sistem imun anak, sebaliknya ia juga dapat meningkatkan selera makan anak, mengurangkan masalah eczema dan penyakit kulit, serta memberi tenaga berpanjangan kepada anak kita. Dan pada saya, Mealshakes merupakan pelaburan yang bijak untuk anak-anak.

Saya juga suka nak berkongsi satu testimoni dari pelanggan kami yang juga memberi Mealshakes pada anaknya. Jom tengok..

 

 

 

 

 

 

Alhamdulillah, anak Pn Azra dah berselera makan sejak mengambil Mealshakes. Buat pengetahuan semua, Mealshakes ni merupakan multivitamin yang sangat bagus untuk diberikan kepada anak. Banyak khasiatnya, dan kepada ibu-ibu yang mengalami masalah anak kerap demam atau pun tiada selera makan, cubalah berikan Mealshakes pada anak-anak, insyaAllah kesannya memang ketara. Mealshakes boleh diambil oleh bayi berusia setahun ke atas.

Kepada yang berminat mendapatkan maklumat lanjut tentang produk ini atau konsultasi percuma, sila hubungi saya di farahshoppe@gmail.com / 019-6657 302 / Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ.

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

  Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.