House

Dulu Tak Nak Makan, Sekarang Sayur Pun Makan..


Alhamdulillah, hari ni sekali lagi saya nak berkongsi testimoni customer saya yang memberi anak mereka Mealshakes. Untuk makluman semua, Mealshakes ialah makanan tambahan yang rendah lemak, dimana ia mengandungi 19 vitamin utama dan mineral, protein, fiber dan juga kalsium, yang penting untuk tumbesaran anak-anak.

 

Apa istimewanya Mealshakes?

  • Dapat meningkatkan selera makan anak
  • Meningkatkan sistem imun anak, jadi anak jarang dijangkiti demam atau selsema
  • Jika anak demam / selsema, lazimnya lebih cepat sihat dari biasa
  • Dapat mengurangkan eczema di kalangan kanak-kanak mahupun dewasa
  •  Mencantikkan struktur kulit
  • Meningkatkan kesihatan dan kecergasan

Rata-rata customer saya yang mencuba mealshakes sangat berpuas hati dengan kesannya. Menurut mereka, anak mereka yang dulunya susah sangat nak makan, kini selera makan bertambah, malah asyik minta makan jer.. dan lagi, anak-anak juga jarang demam dan lebih sihat berbanding dulu.

 

Anda tak perlu percayakan saya, hanya lihat testimoni mereka yang telah mencuba ya..

 

 

Alhamdulillah, Pn. Azlina yang mempunyai 2 kembar Azam dan Azim memang payah nak makan, tapi lepas ambil mealshakes, asyik minta makan jer.. Jom tengok satu lagi testimoni dari Pn. Ida. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha.. Bestkan? Anak Pn.Ida bukan sahaja minta makan, siap makan sayur lagi. Kalau dulu, memang susah makan, sayur lagilah.. ini semua pun anak makan..Alhamdulillah.

Untuk makluman anda, Mealshakes ni rasa vanilla, seakan-akan rasa ais krim. Anak saya pun memang suka sangat sebab bila dah campur dalam susu, susu tu rasa bertambah manis dan sedap. Bukan anak jer suka, ibunya pun suka jugak.. hehe..

Kepada semua, saya sangat sarankan anda memberi Mealshakes kepada anak-anak. Wang ringgit bukan ukuran bila mana kesihatan anak semakin baik, jarang demam dan berselera makan. Betul tak?

Untuk melihat TESTIMONI MEALSHAKES lagi,sila klik SINI

Untuk makluma lanjut tentang produk, sila hubungi saya dan ada dan KONSULTASI PERCUMA untuk pelanggan mommyiskandar.com. Hubungi saya di 019-6657 302 / Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ untuk chatting secara langsung dengan saya.

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

  Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.