House

Kalsium Shaklee Melegakan Sakit Pinggang, Kebas & Lenguh Tulang


Adakah anda, ibu anda, ayah anda atau orang-orang sekeliling anda yang mengalami sakit pinggang, sakit lutut, sengal-sengal di pinggang / lutut ataupun sering kejang kaki? Jika inilah yang anda alami, bermakna badan anda menunjukkan simptom yang anda kurang kalsium. 

Bagaimana nak atasi kekuragan kalsium? Cukupkah dengan minum susu 4 gelas sehari? Dan berapa konsistenkah anda untuk mengambil susu 4 gelas sehari tanpa gagal? Cara yang paling mudah dan berkesan ialah dengan mengambil Kalsium Shaklee atau lebih dikenali dengan Ostematrix. Mari kita lihat apa yang terkandung dalam Ostematrix ini:

  • 1,000 mg (100% DV) unsur kalsium daripada sumber-sumber yang mempunyai tahap kepekatan yang tinggi dan mudah diserap dari alam semula jadi
  • 400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang serta menguatkannya
  • 400 IU (100% DV) vitamin D untuk merangsang penyerapan kalsium
Siapa yang perlu ambil kalsium ni?
  • Individu yang mengalai sakit pinggang, sakit lutut dan sendi
  • Individu yang sering mengalami kebas kaki / tangan terutamanya pada waktu malam
  • Ibu-ibu mengandung, terutamanya yang sering mengalami kebas kaki
  • Ibu-ibu menyusu yang sememangnya memerlukan jumlah kalsium yang tinggi
  • Individu yang sering keletihan dan kerap outstation, dimana kalsium membantu mengurangkan keletihan
 
Jom tengok apa kata customer kami yang telah mencuba kalsium dan sangat berpuas hati..
 
 

 

 

 

 

 

 

 

Lagi testimoni dari Pn Rashidah yang kakinya jatuh dan terseliuh, bagaimana ostematrix telah membantu mengurangkan kesakitannya..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Dan ini pula testimoni ibu mengandung yang mengalami kebas kaki dan juga bengkak kaki masa mengandung. Alhamdulillah lepas makan Ostematrix, kebas dan bengkaknya hilang..

 

                           

 

 

 

 

 

 

 

Menarikkan? Belum cuba belum tahu. Ostematrix Shaklee takkan sama dengan kalsium-kalsium lain di luar sana. Cuba sekali dan anda pasti jatuh cinta..

Kepada anda yang berminat mencuba ostematrix ini, hubungi saya untuk dan konsultasi percuma. Hubungi saya di 019-6657 302 / Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ.

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

6 comments on “Kalsium Shaklee Melegakan Sakit Pinggang, Kebas & Lenguh Tulang

  1. Brp harga sebotol. Ada yg jenis susu ke…

  2. Kalsium memang penting untuk ibu mengandung dan jugak selepas bersalin. Tanda yang paling cepat kita boleh tahu yang kita kekurangan kalsium ialah bila kita selalu kejang kaki. Rugi kalau tak amik kalsium secukupnya, tak kira sama ada kita tengah mengandung, da mengandung atau tak mengandung sebab Sofea seriau bila hilang gigi je. Arrr…tak leh bayang rasanya. Tak nak pakai gigi palsu….

  3. nieyza on said:

    macam mane dan kat mana nak dapatkan kalsium ni??

  4. Jeffery on said:

    nak tanya sikit ,untuk mereka yang usia meningkat macam usia 48,di mana lutut ada sakit apabila naik tangga atau bengkok,ada ke improvement jikalau guna product ini?.

  5. Nurulasikin on said:

    xpe ke klu sy mkn kalsium ni di waktu siang? sbb kat botol tu just tulis daily x sebut mlm or siang.. tp Alhamdulillah, bru 2x mkn da nmpk sikit kesan. xla tjaga wktu mlm gara2 sakit blkg n kebas kaki.

  6. qalesya on said:

    salam, saya sedang hamil 2 bulan. masalahnya sy selalu kurang bertenaga, tambahan pula skrg bulan ramadhan..lagi la bertambah penat dan tidak bertenaga.. sembelit pun menyerang, produk shaklee yang mn dapat membantu sy mengatasi masalah ini.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: