House

Mealshakes Cara Terbaik Mengatasi Eczema


Dalam artikel yang lepas, saya ada menulis tentang eczema. Antara sebab utama eczema ialah keturunan, faktor pemakanan, emosi dan alahan terhadap sesuatu bahan seperti sabun,asap rokok dan sebagainya. Untuk mengatasi dan mengurangkan gejala eczema, saya amat galakkan pengambilan Mealshakes sebagai makanan tambahan. 

Mealshakes mampu mengurangkan masalah ezcema dengan membantu membaik pulih sel-sel dalam badan agar sihat dan sempurna. Penghidap eczema lazimnya mengalami pertumbuhan sel-sel abnormal. Justeru, pengambilan mealshakes dapat membantu megurangkan masalah eczema dan jika diamalkan secara konsisten, ada yang sembuh dari eczema sepenuhnya.

Mealshakes boleh diambil oleh kanak-kanak berusia setahun ke atas sehinggalah peringkat dewasa. Dan Alhamdulillah, ramai penghidap eczema yang memberi kami testimoni yang baik selepas pegambilan produk ini. Jom kita tengok testimoni ini:

(sumber testimoni dari Shaklee GBS)

 

eczema1

 

 

 

 Seperti yang Pn Iffah ada nyatakan, semasa baby lagi Faheem dah ada eczema.. namun, dengan penggunaan set penyusuan Shaklee oleh ibunya, diteruskan pula dengan pengambilan Mealshakes oleh Faheem, alhamdulillah eczemanya hilang sama sekali.

Bagi ibu-ibu yang bayinya masih terlalu kecil, dan masih menyusukan bayi, ibu boleh mengambil set penyusuan Shaklee.. di mana selain menambahkan zat dalam susu ibu, bayi anda juga dapat supplement untuk mengurangkan masalah eczemanya.

Selain dapat mengatasi eczema, ia juga sangat bagus untuk anak-anak yang kerap demam, selsema dan menghilangkan parut dan kesan gigitan di badan. Juga boleh meningkatkan selera makan anak.. segalanya untuk anak yang tersayang..

Sila hubungi saya untuk mendapatkan konsultasi percuma dan harga ~ farahshoppe@gmail.com / 019-6657 302

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

2 comments on “Mealshakes Cara Terbaik Mengatasi Eczema

  1. fiena on said:

    Kak pm price utk mealshake ni..

  2. Siti Nor Aisyah Mansor on said:

    saya nak tanya, eczema terjadi kepada bayi majoritinya. tapi saya mengalami eczema dan baru dapat detect masa umur 20. so saya nak tanya adakah mealshakes sesuai untuk umur saya?

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: