House

Persediaan Berpuasa Dengan Shaklee


Assalamualaikum. Tinggal beberapa hari lagi Ramadhan akan menjelma. Alhamdulillah sekali lagi kita berkesempatan bertemu Ramadhan Al Mubarak. Mudah-mudahan Ramadhan tahun ini membawa 1001 rahmat dan kebaikkan pada kita. Bagaimanakah persediaan berpuasa anda tahun ni? Saya, semestinya persediaan berpuasa dengan Shaklee..  🙂 

Tahun ni merupakan tahun ketiga saya berpuasa dengan Shaklee. Alhamdulillah sememangnya lebih bertenaga, cergas dan tak mudah letih. Maklumlah berpuasa sambil menyusu anak memang mencabar. Berikut ialah suplemen yang saya amalkan sepanjang berpuasa:

  1. Vitalea – multivitamin untuk memastikan badan saya cergas dan tidak mudah letih
  2. Vitamin C – menguatkan sistem imun saya agar tidak mudah demam atau dijangkiti penyakit. Kalau sakit susahlah nak berpuasa kan..
  3. ESP – suplement wajib bagi mengelakkan pedih ulu hati, sangat membantu penyusuan, dan yang paling penting ESP membuatkan saya lambat lapar! hahaha, boleh gitew?  😆 (tapi memang betul tau.. relax je berpuasa dengan ESP ni)
  4. Performance Drink – minuman tenaga untuk memberi tenaga dan mengelakkan dehidrasi. Maklumlah, bulan puasa kurang minum air, PD ni memang membantu

Alhamdulillah semua suplement ini sangat membantu saya. Anda bagaimana? Apakata tahun ini lakukan persediaan berpuasa dengan Shaklee. Anda boleh hubungi saya untuk mengetahui suplement apa terbaik untuk keperluan dan budget anda.

Berikut ialah testimoni pengguna Shaklee semasa berpuasa:

Berpuasa Dengan Shaklee

Berpuasa Dengan Shaklee

Oh ya, jika anda mengalami gastrik dan sukar berpuasa, ESP dan Ostematrix dapat membantu anda berpuasa dengan tenang dan membantu mengurangkan pedih ulu hati, insyaAllah. Klik sini untuk TESTIMONI GASTRIK TETAPI BERPUASA PENUH.

Dah lihat sendiri testimoni produk Shaklee? Jom buat persediaan berpuasa dengan Shaklee. Boleh diambil seisi keluarga!

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar untuk mendapatkan updates dan pelbagai INFO PERCUMA

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: