House

Performance Drink ~ Kekal Bertenaga Sepanjang Berpuasa


Alhamdulillah..hari ni merupakan 18 Ramadhan, bermakna telah 18 hari juga kita berpuasa. Dalam keseronokkan menjalani ibadah berpuasa, ramai yang mengadu badan semakin letih, dan bila pulang ke rumah dah tak ada tenaga untuk membuat kerja. Bukan sahaja wanita,  lelaki pun sama, apatah lagi anak-anak kita yang sedang belajar berpuasa.

Saya sendiri mengamalkan Performance Drink sebagai minuman wajib seisi keluarga. Selepas bersahur, saya akan pastikan anak sulung saya, Ammar mengambil segelas Performnce Drink bagi memastikan dia kekal bertenaga dan dapat mengelakkan dehydration. Yang menariknya, saya mula bagi Ammar Performance Drink bermula puasa ketiga, sebab masa tu Performance Drink habis stok satu malaya. Memang jauh berbeza Ammar berpuasa dengan Performance Drink, dia nampak relax je balik rumah walaupun sekolah agama waktu pagi dan sekolah kebangsaan sebelah petangnya. Dan menariknya, Ammar siap cakap “memang bertenaga lah minum air tenaga tu ibu, tak rasa penat pun..” Sejak tu, tak de la merengek penat, kalau tak kesian tengok muka dia..ye la baru 7 tahun..pertama kali melalui pengalaman berpuasa di sekolah.

Itu pengalaman anak saya, di bawah ni pula pengalaman pengguna yang telah menggunakan Performance Drink ni ya.. Jom tengok..

 

 

 

Alhamdulillah, memang seronok bila kita dapat melalui ibadah puasa dengan tenang dan bertenaga. Lebih seronok bila anak-anak kita terutamanya yang baru belajar berpuasa, dapat melalui puasa dengan kuat walaupun kita tau kanak-kanak memang sentiasa aktif dan bermain, mana boleh duduk diam. Tapi dengan Performance Drink, berpuasa jadi mudah.

Bagaimana Performance Drink mampu memberi tenaga?

  • Ia membekalkan 3 jenis karbohidrat bagi mengekalkan tenaga dan stamina seharian.
  • Ia mengandungi OPTICARB ~ FORMULA KARBOHIDRAT EKSKLUSIF SHAKLEE, yang membekalkan tenaga serta merta dan berpanjangan, tanpa mengganggu gula dalam darah
  • Membekalkan bendalir dan elektrolit penting untuk mencecah dehydration
  • Ia mempunyai lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi yang lain
  • Terbukti secara klinikal dalam memelihara paras gula dalam darah yang penting bagi tenaga, otot dan paras bendalir yang perlu dalam badan
  • Tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan.

 

Ibaratnya Performance Drink ni umpama minuman 100 plus. Cuma ia jauh lebih baik kerana mempunyai lebih banyak elektrolit, dan menyalurkan lebih banyak tenaga serta tiada pemanis, pewarna atau bahan pengawet. Semestinya selamat dan terbukti berkesan secara klinikal.

Dapatkan Performance Drink untuk anda dan keluarga tersayang. Harganya memang amat berpatutan ditambah dengan , hanya untuk anda yang membeli di MommyIskandar.Com sahaja ya!

Untuk mencuba produk ini dan mendapatkan , sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: