House

Set Penyusuan E ~ Pilihan Terbaik Jika Budget


Bagi yang sering mengikuti blog saya, umum mengetahui Set 3M merupakan set penyusuan terbaik. Namun, jika anda kekurangan budget, itu tidak menghalang anda mencuba set penyusuan kami. Ini kerana Pilihan terbaik selepas set 3M ialah Set E. 

Apa yang ada dalam Set E?

  1. Alfalfa
  2. B Complex
  3. Vitalea
  4. Vitamin C
  5. Ostematrix (kalsium)

Dalam set ini, alfalfa dan kalsium bertindak sebagai milk booster. Manakala vitamin lain bertindak memberi tenaga dan kesihatan yang baik pada ibu. Bila badan ibu sihat, badan akan bersedia untuk menghasilkan susu pada kuantiti dan kualiti yang maksimum. Dan menariknya, set ini mampu menyediakan nutrisi dan vitamin penting yang diperlukan oleh badan. Jadi tak hairanlah bila customer kami bagitau yang susu kelihatan lebih pekat dan kesihatan bayi juga akan bertambah baik serta anak jarang demam.

Ini antara testimoni yang dikongsi oleh pengguna Set E..

 

1) Dapat 12 oz dalam satu sesi perahan..

 

 

2) Susu meningkat dari 10 oz ke 14.5 oz pada hari pertama mencuba Set E..

 

 

Alhamdulillah, syukur dengan reseki Allah, yang penting ibu-ibu semua harus berusaha demi memastikan anak mendapat yang terbaik dari kita..

Penyusuan susu ibu umpama roda, hari ni rezeki susu kita banyak, tapi esok pula susu merudum. Banyak faktor mempengaruhi, antaranya pemakanan, gaya hidup, emosi dan sebagainya.. Di sinilah supplement memainkan peranan, insyaAllah dengan pam kerap setiap 2-3 jam sekali, pengambilan air yang mencukupi, anda pasti mendapat susu yang meriah, insyaAllah..

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

KONSULTASI PENYUSUAN PERCUMA AKAN DIBERIKAN DENGAN SETIAP PEMBELIAN SET PENYUSUAN DENGAN SAYA

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: