House

Susu “Double” Dengan Set Penyusuan Shaklee!


Susu “Double” dengan set penyusuan Shaklee!  Alhamdulillah.. saya dipertemukan dengan Shaklee melalui set penyusuan Shaklee. Bertemu ketika anak ketiga 5 bulan, dan masih menggunakan set ini walau kini telah melahirkan anak ke-4.

 

Jangan tanya kenapa saya suka bercerita tentang penyusuan. Kerana bagi saya, tak sah seorang ibu jika tidak bercerita tentang indahnya pengalaman menyusu. Walau anak pertama kisah penyusuan saya agak mendukacitakan, namun saya belajar dan bertekad untuk fully breastfeed anak kedua sehinggalah anak keempat ini.

 

Saya dah melalui nipple berdarah waktu awal kelahiran. Anak tak mahu minum susu terus dari payudara, bagaimana sedihnya bila nak menyusukan anak, tapi susu tiada..

 

Sebab tu la, saya bertekad membantu ibu-ibu di luar sana menyusukan anak selama mana yang termampu. 

 

Jadi, jika anda ada masalah penyusuan, ambillah SET PENYUSUAN SHAKLEE. InsyaAllah saya akan beri konsultasi penyusuan percuma dengan setiap pembelian anda. 

 

Kenapa kena beli baru saya consult? Sebabnya anda mungkin sedang “stress”, terlalu penat bekerja, terlalu sibuk sampai mengabaikan sesi pam, dan banyak sebab lain. Jadi suplement membantu badan anda kembali “fit” dan melengkapkan badan dengan nutrisi penting supaya lebih bersedia menghasilkan susu yang banyak. Emosi juga lebih stabil dengan suplement ini, kerana jangan lupa, stress boleh membuatkan susu anda merudum!

 

Sebelum mencuba, mesti anda nak tau bagus ke tak Set Penyusuan Shaklee ni kan? Di bawah ni saya tampilkan testimoni pengguna ya..

 

Testimoni 1: Susu “Double” Dengan Set Penyusuan Shaklee!

 

susu 4 ke 8 oz

 

 

 

Testimoni 2: Susu Banyak dan Pekat!

 

Set Penyusuan Shaklee

 

 

Alhamdulillah, Susu “Double” Dengan Set Penyusuan Shaklee!  Jika dilihat pada gambar pun nampak pekat dan sooo yummy kan!

 

Memang sangat berbeza susu ibu yang mengambil suplement dan susu tanpa suplement. Ye lah mana sama susu yang “Rich Vitamins dan susu tanpa vitamin. Betul tak?

 

So, pada ibu-ibu di luar sana.. jangan berkira nak ambil set penyusuan ya.. kerana kita sedang memberi yang terbaik untuk anak! Dan pada masa yang sama, kita juga dapat rasai perbezaan kesihatan kita.

 

Jom ambil Set Penyusuan Shaklee hari ni juga! Nak lihat lebih banyak testimoni? Jom klik DI SINI

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar untuk mendapatkan updates dan pelbagai INFO PERCUMA

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: