House

Rahsia Bagaimana Seorang Ibu Bekerja Mampu Kumpul Stok Banyak..


Selamat berhujung minggu buat semua.. Sambil-sambil berehat, jom cuci mata tengok stok susu ibu-ibu yang telah mengambil supplement penyusuan shaklee. Nak stok banyak macam nie? Teruskan bacaan anda, saya akan berkongsi bagaimana nak dapatkan stok banyak sebegini..

 

TESTIMONI 1 – STOK BERTAMBAH SELEPAS MENGGUNAKAN SET PENYUSUAN SELAMA SEBULAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TESTIMONI 2 – DUA DEEP FREEZER PENUH DENGAN STOK SUSU!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TESTIMONI 3 – STOK SUSU BERTAMBAH SELEPAS 2 MINGGU MENGGUNAKAN SET PENYUSUAN

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

TESTIMONI 4 – BERJAYA KUMPUL 1316 0Z DALAM MASA 55 HARI!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tahniah buat semua ibu yang berjaya mengumpul stok susu dengan banyak demi anak tersayang. Untuk mendapatkan stok seperti di atas, perlukan usaha dan istiqomah ya. Ibu perlu mengepam setiap 2-3 jam sekali, minum air kosong banyak 3L sehari dan doa. InsyaAllah ada rezeki untuk baby anda selagi anda berusaha.

 Ramai ibu yang bertekad untuk menyusukan anaknya secara eksklusif, tapi hanya setakat di bibir sahaja.. Kenapa saya katakan sebegitu? Kerana kebanyakkan ibu malas mengepam dan cuba mencari alasan, tiada masa mengepam di tempat kerja.. Balik dah penat, tak larat dan sebagainya..

Jika anda betul-betul mahu menyusukan anak, dan anda ibu bekerjaya, inilah yang perlu anda lalui.. Walaupun jerih, namun kemanisan perjalanan penyusuan, hanya anda dan bayi akan dapat merasai keseronokkannya, dan ganjaran yang Allah bagi juga sangat besar..

  • Wanita yang memberi minum susu kepada anaknya daripada badannya (susubadan) akan dapat satu pahala daripada tiap-tiap titik susu yang diberikannya.
  • Jika wanita menyusui anaknya sampai cukup tempoh (2 1/2 tahun), maka maalaikat-maalaikat di langit akan khabarkan berita bahawa syurga wajib baginya.
  • Jika wanita memberi susu badannya kepada anaknya yang menangis, Allah akan memberi pahala satu tahun solat dan puasa.
 

Saya pernah bertanya, apa rahsia salah seorang ibu di atas dapat mengumpul stok yang banyak dalam masa yang singkat? Jawab beliau, beliau akan pam paling kurang 3x sehari di pejabat atau kalau sibuk sangat cuma 2x, namun malamnya beliau akan ganti balik satu sesi yang tertinggal itu dengan teknik Power Pumping. Dan beliau juga seorang pensyarah yang perlu masuk kelas untuk mengajar. Tipsnya, mengepam ni diibaratkan sebagai solat. Bagaimana beliau perlu bersolat, begitu jugalah pentingnya perlu untuk beliau mengepam. Jadi setiap kali masa solat, beliau akan pastikan beliau mengepam untuk memastikan stok susunya sentiasa ada..

 

Pada saya, ibu ini memang seorang yang tabah.. tak ada alasan dalam kamus hidupnya dan kesibukkan tak menghalang beliau untuk mengepam. Walaupun beliau mengambil Supplement Penyusuan 3M, namun amalan mengepam memang dilakukan secara konsisten setiap hari. 

 

Harapan saya, untuk semua ibu di luar sana.. supplement penyusuan memang sangat-sangat membantu perjalanan penyusuan anda, namun AMALAN MENGEPAM SETIAP 3 JAM SEKALI DAN MINUM AIR 3L SEHARI adalah wajib dan perlu anda patuhi, jika mahukan stok meriah seperti di atas ya..

 

Untuk melihat DETAIL setiap Set Penyusuan, sila klik DI SINI

Untuk melihat lebih banyak TESTIMONI, sila klik DI SINI

 

Untuk mendapatkan detail dan harga produk ini, sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

KONSULTASI PENYUSUAN PERCUMA hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: