House

Workshop Shaklee Business On The Go


Workshop Shaklee Business On The Go

Pada 11 Mac 2016, kami telah menghadiri satu Workshop Shaklee Business On The Go. Workshop separuh hari ni, telah diadakan di Hotel Sri Petaling. Apa yang menarik, dalam workshop kali ni kami belajar cara menjalankan bisnes kami dengan mudah di mana sahaja, sebab tu lah namanya On The Go..

 

Workshop disampaikan oleh leader saya Master Norita dan Master Naquib. Alhamdulillah mudah difahami.. Uniknya kali ni kami belajar cara melakukan eksperimen atau demo mudah dan cara closing yang berkesan. Ramai fikir susah nak kumpulkan orang dan buat demo dengan cara home-party. Tapi dengan workshop ni, mudah je.. janji ada prepare sedikit kelengkapan, seorang prospek pun boleh jalankan demo ringkas, dan tukarkan mereka menjadi customer.

 

Berikut ialah free demo kit yang diberikan kepada setiap perserta yang menghadiri workshop ni. Cantik kan? Dan semestinya sangat berguna tau..

 

Workshop Shaklee Business On The Go

 

Dan yang paling bestnya, kami dapat 2 Vitamin FREE pada akhir workshop, iaitu Vitalea dan ZInc. Bayar Workshop rm 60 je, tapi dapat hadiah yang bernilai rm 100 lebih dan ilmu yang sangat berguna. Rugi siapa tak datang Workshop Shaklee Business On The Go ni..

 

Selain menimba ilmu, skill closing, skill demo, seminar atau workshop ialah tempat untuk kami merapatkan ukhwah. Di sinilah saya dapat bertemu, berbual mesra dengan semua team Shaklee, terutamanya yang berada di bawah naungan kumpulan saya, Enermax Group.

 

Seramai 12 orang dari group kami yang menghadiri workshop kali ni, apa lagi memang best sangat bila dapat bersua muka dan bergurau sesama kami. Ada yang  datang dari Melaka, selebihnya sekitar Lembah Klang. Alhamdulillah, akhir seminar disediakan minuman petang di mana ketika itulah kami sempat bergambar dan juga wrap-up ilmu bisnes yang kami perolehi pada hari tersebut.

 

Gambar sebahagian dari Enermax Group yang sempat kami snap sebelum balik.. Kebanyakkan group kami ialah yang dah berkahwin, tapi ada juga yang masih belajar, buat part time Shaklee. Mudah sangat Shaklee ni, student pun join dan boleh buat part time income tau.

 

Workshop Shaklee Business On The Go

Workshop Shaklee Business On The Go

https://mommyiskandar.com/blog/3-cara-mudah-untuk-kurus-dan-sihat/

 

Semoga semua yang menghadiri Workshop Shaklee Business On The Go ni dapat manfaatkan ilmu yang dah dipelajari. Tak guna belajar jika tak manfaatkan. Semoga Allah permudahkan urusan kita semua, dan dapat menjalankan bisnes Shaklee kita dengan baik serta memperolehi rezeki yang berkat. Amin..

 

Bagi yang berminat join group kami untuk menjana income secara full time or part time, jangan segan-segan hubungi saya ya..

 

Untuk pendaftaran keahlian, sila hubungi saya di farahshoppe@gmail.com / Add fb saya FARAH SHAKLEE BIZ hari ini. 
 
 
Atau boleh Call or Whatsupp 019-6657 302
 
 
Tunggu apa lagi? Masa depan anda berubah dengan tindakkan segera anda hari ini!

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

2 comments on “Workshop Shaklee Business On The Go

  1. Azri on said:

    Salam.. blog walking

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: