House

Bekerja Dari Rumah, Pilihan Kerjaya Masa Kini..


Bekerja dari rumah merupakan pilihan kerjaya masa kini. Bukan lagi terpaksa, tetapi ramai ibu muda khususnya, yang memegang segulung ijazah, dengan rela hati melepaskan jawatan tinggi demi menjaga anak-anak tersayang.

 

Siapa kata bekerja dari rumah tiada masa depan? 9/10 rezeki datangnya dari perniagaan. Berniaga dari rumah juga adalah satu perniagaan, malah ia lebih murni kerana niat ibu untuk menjaga anak-anak mereka sendiri dari rumah.Mengimbas semasa saya berhenti kerja dan memilih untuk bersama anak-anak di rumah, ramai yang tidak bersetuju. Kata mereka, rugi saya melepaskan jawatan pensyarah dan bekerja di rumah, untuk income yang belum pasti.

 

Pada saya, bisnes memang tak ada yang pasti. Dan sebab itu jugalah, dengan bisnes kita boleh dapat income yang tinggi. Jika selamanya saya bekerja, gaji saya akan berada sekitar lingkungan itu juga. Tetapi jika saya berbisnes, saya boleh dapat lebih dan lebih banyak lagi, jika saya kuat berusaha. Dan saya yakin, melalui online saya mampu mencapai income tanpa limit kerana dunia tanpa sempadan dengan internet.

 

 

Alhamdulillah, selepas mencuba beberapa bisnes online, akhirnya saya ditemukan dengan Shaklee. Memang sangat mudah ber-Shaklee. Saya sepenuh masa di rumah, kerana stok Shaklee saya order melalui online. Semua order customer juga saya uruskan secara online dan menggunakan perkhidmatan pos laju. Dan yang seronoknya juga, posmen sampai depan pintu untuk mengambil semua order customer saya.. Bestkan?

 

Dan yang paling seronok sekali, income saya jauh melebihi jawatan terakhir saya semasa menjadi pensyarah dulu. Tiada lagi kesesakkan lalu lintas, tiada lagi cuti yang terpaksa diambil kalau anak demam, tiada lagi masalah maid atau pengasuh, tiada lagi masalah politik di pejabat yang menyakitkan kepala.. Dunia saya hanyalah suami, anak-anak dan Shaklee aje!

 

Jika ada antara anda yang berminat menjalankan bisnes Shaklee dari rumah, jangan segan untuk hubungi saya ya. Anda tak perlu simpan stok, kerana saya ada cara berniaga yang mudah untuk anda. Hanya jalankan promosi di Facebook atau pun blog, yang lain kami uruskan. 

 

Jangan terkejut jika ada antara kami yang memegang income 5 angka sebulan, dan fantasticnya ada juga yang menjangkau 6 angka sebulan, hanya dari rumah! Tempoh masa? Anda yang tentukan.. Sememangnya Shaklee sangat mudah! Bisnes dari rumah bersama anak-anak tersayang. Join team kami untuk kami guide anda cara yang cepat mendapatkan income banyak dari Shaklee, hanya melalui online!

 

Berminat menjalankan bisnes Shaklee? Sertai kumpulan saya dan anda akan dibimbing bagaimana menggunakan blog dan Fb sebagai senjata pemasaran online paling berkesan dan personal coach juga diberikan jika anda serius berbisnes. Income? 4 atau 5 angka, anda yang tentukan! Pilih leader yang tepat untuk menjamin kesinambungan bisnes anda berjalan dengan lancar, insyaAllah.

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Atau anda boleh klik DI SINI untuk detail lanjut DAFTAR AHLI

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: