House

Kelebihan dan Testimoni Vitamin C Shaklee


Vitamin C shaklee

Kelebihan dan testimoni Vitamin C Shaklee. Hari ni saya nak cerita tentang Vitamin C Shaklee. Apa yang bestnya Vitamin C Shaklee ni sampai asyik habis stok je walau baru je Shaklee restock?

 

Baru-baru ni 30 000 Vitamin C Shaklee habis dalam masa 2 hari tau. Memang ramai sangat yang suka Vitamin C Shaklee ni kerana keberkesanannya.

 

Saya sendiri mengamalkan Vitamin C ini selama 11 tahun. Alhamdulillah, memang badan semakin sihat, kulit semakin cantik dan sistem imun badan meningkat, dan jarang-jarang demam, kerana Vitamin C ini melindungi sel-sel badan kita dari patogen luar.

 

Kelebihan Vitamin C Shaklee ini ialah ia bersifat “sustained release”. “Sustained release” ni maksudnya ia melepaskan setiap 100  gram ke dalam badan kita secara beransur-ansur. Maksudnya jika makan Vitamin C pukul 9, pukul 9 tu 100g vitamin C akan dibebaskan ke dalam badan. Pukul 10, lagi 100g akan dibebaskan. Begitulah seterusnya selama 5 jam, kerana 1 tablet Vitamin C mengandungi 500g. 

 

 

Selain itu, Vitamin C Shaklee juga sangat sesuai untuk mereka yang perut sensitif atau mereka yang gastrik. Walau makan Vitamin C Shaklee ni, perut anda akan tetap merasa selesa kerana ia diperbuat daripada ekstrak jagung. Ia juga ditambah dengan 120 mg citrus bioflavonoids yang membantu meningkatkan keberkesannya.

 

 

Khasiat 1 biji Vitamin C Shaklee sama dengan anda makan 7 biji setengah biji buah oren, berserta kulitnya sekali. Bestkan? 

 

Okaylah.. dah tau apa kelebihan Vitamin C Shaklee, jom kita tengok apa kata mereka yang telah mengamalkan Vitamin C Shaklee ni. Jom tengok..

 

testimoni vitamin C shaklee

 

 

 

 

 

 

Alhamdulillah, semua testimoni di atas berpuas hati sangat dengan Vitamin C Shaklee. Anda bila lagi? Nak beli boleh hubungi saya di bawah ya. Sebotol tahan untuk 6 bulan tau! Jimat berbaloi-baloi dari segi kesihatan dan poket kita. Hubungi saya sekarang..

 

Untuk mendapatkan produk ini, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call : 019-6657 302

Whatsapp: http://www.wasap.my/60196657302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Follow Instagram saya:  PAKAR_VITAMIN

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: