House

Dalam artikel yang lepas, saya ada menulis tentang eczema. Antara sebab utama eczema ialah keturunan, faktor pemakanan, emosi dan alahan terhadap sesuatu bahan seperti sabun,asap rokok dan sebagainya. Untuk mengatasi dan mengurangkan gejala eczema, saya amat galakkan pengambilan Mealshakes sebagai makanan tambahan.  Mealshakes mampu mengurangkan masalah ezcema dengan[…]

Read More

Eczema merupakan masalah penyakit kulit yang biasa dialami di kalangan bayi, namun begitu orang dewasa juga tak terkecuali. Penyakit eczema ni biasa berlaku di kalangan bayi yang berumur antara 2 – 6 bulan. Salah satu jenis ezcema ialah “Atopic Dermatitis.” “Atopic” adalah satu masalah genetik yang akan menyebabkan[…]

Read More

Setiap hari saya menerima email, telefon dan juga mesej dari fb yang bertanyakan bagaimana nak banyakkan susu? Apa tips agar  susu dapat bertambah beratus-ratus ounz seperti banyak testimoni yang pernah saya paparkan dalam entry yang lepas.. Bagaimana nak buat? Dan pelbagai persoalan, yang asasnya bertanya bagaimana susu para[…]

Read More

Berpantang dengan tenang, sihat, cergas dan gembira? Berapa ramai ibu-ibu yang benar-benar merasai perasaan di atas semasa berpantang? Kebanyakkannya akan rasa lesu, letih, tak bermaya kerana badan masih lemah, ditambah pula dengan kehadiran bayi yang biasanya berjaga di waktu malam. Dan lebih haru lagi, bila bayi kita kuning,[…]

Read More

Alhamdulilah.. hari ni saya nak berkongsi satu lagi testimoni customer saya yang berjaya mengumul 420 Oz dalam masa 16 hari jer.. Menakjubkan kan? Saya sendiri rasa sangat gembira dengan hasilnya dan tahniah pada Pn.Aishah atas usahanya mengumpul stok untuk anak tersayang.. Untuk makluman semua, Pn Aisyah ni memang[…]

Read More

Ha.. apa rahsianya ya? Dalam entry yang lepas, saya ada menulis tentang ESP yang banyak membantu ibu-ibu di luar sana mencantikkan semula payudara yang lembik dan kendur. Alhamdulillah kesannya memang sangat dirasai oleh semua wanita yang mengambil ESP ni secara konsisten.. Ye lah, mana ada wanita yang tak[…]

Read More

Salam Tahun Baru kepada semua.. Alhamdulillah kita masih diberi kesempatan untuk memberi yang terbaik untuk orang-orang tersayang. Artikel ini ditujukan buat semua ibu-ibu muda yang kurang pengalaman menyusu, di mana sedikit sebanyak diambil dari pengalaman saya sendiri juga.. Fitrah setiap anak yang dilahirkan berbeza. Ada anak yang lahir[…]

Read More

Artikel yang lepas saya ada berkongsi tentang apa itu keputihan.. Dan sebenarnya jika keputihan ni tidak dirawat ia boleh membawa bahaya. Kali ni saya nak berkongsi pula testimoni seorang dari pengguna Shaklee yang telah dapat merawat keputihannya melalui pengambilan alfalfa. Ni testimoni yang dikongsi oleh beliau.. disebabkan testimoninya[…]

Read More

Keputihan adalah cecair atau lendir yang di keluarkan oleh vagina yang dipengaruhi oleh hormon estrogen dan progesteron di dalam darah wanita. Normalkah Kalau Ada Keputihan? Selalu orang tertanya-tanya, keputihan ni benda normal atau ini satu jenis penyakit? Ada 2 jenis keputihan yang kita kena kenalpasti. Keputihan normal terjadi[…]

Read More

Wah.. dasyat tajuk di atas.. Perasaan kembali muda 10 tahun???  Betul ke? Testimoni kali ni datangnya dari suami saya sendiri.. Rasa macam tak percaya je, sebab dulu dia lah yang paling susah makan vitamin, tapi sekarang,vitamin yang dia ambil lebih banyak dari saya..hehe.. Percaya tak? Walaupun mula-mula dulu[…]

Read More

Selamat berhujung minggu pada semua.. hari ni suka saya nak berkongsi kebaikkan ESP pada ibu-ibu menyusu. Saya sendiri baru mengamalkan ESP ni 4 hari dan alhamdulillah, cik b rasa penuh jer.. Memang sangat teruja dan excited. Kiranya sekarang ni ESP one of the best supplement yang saya tak[…]

Read More

Dalam kehidupan seharian yang sentiasa aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang.  Oleh itu, Shaklee Meal Shakes menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic.  Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau[…]

Read More

Salam semua.. Alhamdulillah, hari ni saya nak berkongsi satu lagi testimoni customer saya yang berjaya meningkatkan jumlah susunya setelah pengambilan supplement Shaklee. Yang lebih mengkagumkan saya ialah, susunya bertambah 10 0z dalam masa sehari sahaja pengambilan! Alhamdulillah, rezeki untuk baby Aleesya.. Namun harus saya ingatkan, yang pengambilan Shaklee[…]

Read More

Ada segelintir kumpulan pengamal vitamin yang merasakan tidak mendapat apa-apa manfaat dari pengambilan vitamin atau supplement mereka disebabkan oleh beberapa faktor : 1. Pengambilan air kosong dipandang remeh.Ramai yang ada masalah untuk amalkan minum air masak kosong dan lebih suka yang bewarna dan berperisa. Air yang manis boleh[…]

Read More

Alhamdulillah, set penyusuan Shaklee mendapat sambutan ramai dari ibu-ibu menyusu. Bukan sahaja ibu yang mempunyai masalah penyusuan, tetapi ramai juga ibu yang mahukan anaknya mendapat nutrisi sempurna, turut mengambil set ini. Terdapat 4 jenis set penyusuan, dan ramai yang keliru mana satu yang paling sesuai untuknya. Untuk itu,[…]

Read More

Salam semua..semoga hari ini membawa lebih kebahagiaan untuk anda dan keluarga. Kepada semua pengguna Shaklee sekitar Gombak, saya berbesar hati membuat penghantaran secara terus ke rumah anda. Dan kepada mereka yang berdekatan dengan Gombak, seperti Selayang, Setapak, Kepong dan kawasan-kawasan berhampiran, anda boleh juga menghubungi saya untuk Cash[…]

Read More

Memberi susu badan adalah salah satu hadiah terbaik yang boleh diberikan kepada anak anda. Kebaikannya tidak terkira. Saya pasti semua ibu menyimpan hasrat menyusukan sendiri selama mana yang boleh. Untuk memastikan anda dapat bermula dengan baik, cuba guna tip-tip ini untuk memudahkan penyusuan anda bermula. Berikut adalah Tips[…]

Read More

Dalam mendidik anak-anak sebenarnya tiada formula khusus yang boleh diikuti atau diterapkan kerana setiap anak adalah makhluk yang luar biasa dan unik dan berbeza-beza antara satu sama lain. Menurut Datuk Dr. Haji Mohd fadzilah Kamsah dalam bukunya, 21 Kaedah Mendidik Anak cemerlang, ilmu mendidik anak adalah satu ilmu[…]

Read More

Terima kasih untuk empunya diri, Pn Liza Suriani yang sudi berkongsi testimoni. Untuk makluman semua, Pn Liza ni memang pengamal tegar ESP (Energizing Soy Protein) & Vitamin E Shaklee. Menurut beliau, beliau sendiri tak percaya yang kulitnya berubah begitu ketara sekali. Sekali pandang macam anak dara u.. tapi[…]

Read More

Bertuah jadi wanita ni. Semua buat dapat pahala.. dan semestinya mengandung tu masa yg menyeronokkan bagi setiap ibu, tak kurang juga sangat mencabar bagi sesetengah ibu yang lain.Yang pastinya, semua yang Allah bagi ada ganjarannya. Dan sesungguhnya, bila kita tengok ganjarannya, rasa sangat sedikit ujian yang Allah bagi,[…]

Read More
Call Now Button Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.