House

Alfalfa Mengatasi Keputihan Dan “Kering” Ketika Bersama..


Masalah keputihan dan kering ketika bersama

Alhamdulillah.. hari ni saya nak bercerita tentang alfalfa yang dapat mengurangkan masalah keputihan. Dan ramai juga yang telah hampir sembuh sepenuhnya setelah mengambil alfalfa secara konsisten. 

Dan apa yang lebih menarik, bagi wanita-wanita yang mengalami masalah “kering” ketika bersama suami atau dengan kata lain kurang pelincir, alfalfa dapat mengurangkan masalah ini, dengan syarat pengambilan secara konsisten dilakukan setiap hari.

Jom tengok testimoni pula..

Testimoni pertama datangnya dari Pn X yang minta namanya dirahsiakan.Dia memang ada keputihan yang teruk dan berbau, namun setelah mengambil alfalfa secara konsisten, keputihannya berkurang dan hampir pulih sepenuhnya.

 

 

Testimoni kedua, Sue mengambil alfalfa dan ESP untuk tujuan penyusuan. Namun, kesan yang paling ketara ialah keputihannya hilang sama sekali! Memang menakjubkan..

 

 

Untuk melihat testimoni keputihan lagi, sila klik SINI

Kepada yang mengalami masalah keputihan dan “kering” ketika bersama suami, saya amat galakkan anda mencuba alfalfa..InsyaAllah kesannya memang memuaskan hati. Tak de la malu depan suami kan.. hehe..

Kepada anda semua yang nak mendapatkan alfalfa, sila hubungi saya untuk mendapatkan dan konsultasi percuma selepas pembelian.. Hubungi saya di 019-6657 302 / Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ untuk chat secara terus dengan saya..

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

2 comments on “Alfalfa Mengatasi Keputihan Dan “Kering” Ketika Bersama..

  1. Pingback:Lagi testimoni HOTT alfalfa~ keputihan hilang setelah gunakan alfalfa..tambahan BONUS: Tiada longgar2 dah | Zahirah Hafizan

  2. Pingback:Lagi testimoni HOTT alfalfa~ keputihan hilang setelah gunakan alfalfa..tambahan BONUS: Tiada longgar2 dah - zahirahhafizan.com

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: