House

Kulit Cantik Berseri, Parut Hilang, Badan Pun Semakin Langsing dengan ESP..


ESP atau pun protein soya memang merupakan hot product kami.. Sebabnya dengan ESP, ramai yang mengakui kulit mereka semakin cantik, bersih dan berseri. Selain daripada tu, ESP juga membantu memberikan rasa kenyang dan meningkatkan pembakaran lemak dalam badan. Justeru, tak hairanlah ramai yang bertambah langsing setelah mengamalkan ESP nie..  Bonus untuk ibu menyusu, ESP sangat-sangat mebantu penyusuan.. Jom tengok REAL TESTIMONI dari pengguna tegar ESP..

 

“Pada awal nya saya mengambil ESP hanya untuk memastikan perjalanan penyusuan saya sempurna untuk Miasara (Baby Shaklee Ku). Syukur Alhamdulillah, susu sentiasa cukup untuk Miasara.. Cik B masih lagi bengkak2 kalau Miasara lambat menyusu/pam walaupun Miasara dah nak masuk 9bulan.

Ok kite tinggalkan dulu cerita mengenai penyusuan saya.. Lepas 3bulan bersalin berat saya hanya turun 10kg sahaja..
Sebelum Pregnant : 63Kg
Semasa Pregnant 37w : 83Kg

Jadi berat saya masa tu ialah 73Kg.. waaa.. sangat sedih, banyak baju dan seluar yang tak boleh dipakai.. Terpaksa pulak saya pakai baju dan seluar masa pregnant dulu.. hurmm.. Tanpa berlengah saya tanya big bos saya Mr Ariel, boleh ke saya ambil slimming set?.. Beliau kata boleh, dengan syarat tak mengganggu penyusuan saya.. Beliau tidak mahu saya terlalu berdiet sehingga Miasara tidak dapat nutrisi secukupnya..

Saya pun start makan set slimming awal January 2012

LECITHIN : Memecah Lemak
ALFALFA : Buang Lemak Yang Dah Dipecahkan
ESP : Membakar Kalori Sebanyak 35% juga memberi rasa kenyang yang lebih lama

Lepas sebulan ramai yang tegur kata saya dah slim.. saya hanya mampu tersenyum je la.. Tapi dalam hati, hehehe.. Mr Ariel yang baru balik outstation selama 3minggu pun tegur cakap saya dah kurus.. Siap tegur cakap kulit muka cantik dan bersih.. waa.. hati berbunga-bunga la bila En suami yg puji.. ekekeke.. saya masih tak percaya betul ke saya dah slim? saya ajak Mr Ariel timbang berat kat Jusco.. Betullah, berat saya sekarang 60Kg..Patut la seluar jeans size L da boleh masuk tanpa ada kesan barut nangka.. huhu sangat hepi..

Jom tengok perubahan saya

 

 

Saya ni bukan la jenis yang berjerawat kronik.. Tapi tiap kali datang period mesti akan keluar 3-4biji jerawat.. Lepas tu jerawat akan hilang.. Tapi parut nye sangat susah nak hilang.. Memakan masa berbulan.. kalau hilang pun akan timbul pula parut yang baru..

Alhamdulillah lepas amalkan slimming set, banyak perubahan ketara yang saya rasa.. ESP membantu saya menghilangkan parut diwajah kerana ia sentiasa memperbaharui sel kulit dan menyingkirkan sel kulit yang mati.. Alfalfa juga banyak membantu kerana sifatnya sendiri yang menyahtoksik dan ia merupakan anti bakteria.. kesan nye, jerawat dah jarang singgah.. Lecithin pulak memecahkan lemak2 tepu tanpa perlu berdiet.. saya hanya buat kerja rumah dan senaman ringan, kesannya, muka saya pun da slim..hehehe..

Sangat Bestt.. Alhamdulillah.. Saya dah rasa sendiri perubahannya.. Kini, saya tampil lebih yakin.. Mr.Ariel pun makin sayanggg… ngeee.. (credit MommyMiasara)

 

Ha..bestkan testimoni ni, kulit cantik dan makin berseri, parut pudar, susu makin banyak dan yang paling best Pn Nana kita hilang 8 kg dalam masa sebulan dengan gabungan ESP + Alfalfa +Lecithin.

Nak lihat lebih banyak Testimoni?? Klik DI SINI ya.. 

Kepada anda yang berminat, sila hubungi saya untuk mendapatkan info lanjut di 019-6657 302 atau Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ. Pastikan anda membeli dengan saya atau pengedar yang betul bagi mendapatkan cara makan yang paling berkesan ya.. KONSULTASI PERCUMA SELEPAS PEMBELIAN UNTUK CUSTOMER MOMMYISKANDAR.COM SAHAJA!

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

15 comments on “Kulit Cantik Berseri, Parut Hilang, Badan Pun Semakin Langsing dengan ESP..

  1. rinie on said:

    As salam….produk esp ni dalam bentuk kapsul or powder ye?berapa harga n berat kandungannya?

    • Farah on said:

      Salam,

      Produk ESP nie dalam bentuk powder.. maklumat harga dan kandungannya ada saya emelkan.. cek emel ya.. Thanks

  2. saya nak beli ESP tu laa…
    tu ari saya dah tanya farah apa yg terbaek utk saya..
    so budget dah ada nie..
    bole tak bg saya detail farah utk saya bank in..

    thanks

  3. Siti on said:

    Salam

    Farah, sy nak beli set D, nak th harga utk 1 set tanpa ESP…1 set tu thn brapa lama? postage charge berapa?

  4. salam, kak sy suke la dgn produk nie.. blh x pm sy harge untuk lechitin, alfafa n esp nie.. sy nak cube.. hihi.. tq kak 🙂

  5. TIARA on said:

    salam..akk email kn harga ESP dan cara pembayaran utk sy jgk

  6. Rozalina Abd Aziz on said:

    As salam,

    Boleh saya tahu harga ESP? kalo x breastfeed pon leh mkn kan?
    1 tin tahan bape lame?

    pls reply.

    TQ

  7. ummiadiib on said:

    salam.. masalah sy lbh kurang same mcm mommymiasara di atas. sy rase mcm berminat tp boleh x saye nak tahu dgn lbh lanjut tentang produk yg beliau pakai. tolong email saye. tq yer.

  8. zurai on said:

    Salam..nak tau brape harga produk ni?

  9. salam..farah boleh bgtau saya harga ESP? Tahan berapa lama 1 bekas?? cara minum bagaimana?? ade 1 perisa sahaja ?harga promosi berapa ek??

  10. Salam Sis….kalu full set slimming mcm dlm testi kt atas tu berapa?full set tu tahan berapa lama?semua jenis minum yer?

  11. jue on said:

    blh x email dkt sy detail produk ESP ni,rs mcm nk try

  12. samida on said:

    set ni kalo baby g6pd bole mkn? brape harga?

  13. niena on said:

    saya pun dah makan lecithin + alfalfa+esp+omegaguard
    tapi belum ada perubahan (nak kurus)

    boleh share tak jadual pemakanan?

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: