House

Luka Cepat Sembuh, Susu Meriah & Badan Segar Sepanjang Berpantang..


Selamat pagi kepada semua.. hari ni saya nak berkongsi dengan anda semua pengalaman ibu-ibu berpantang yang menggunakan Set Bersalin Shaklee. Alhamdulillah, semua ibu-ibu berpuas hati dan memberi feedback yang sangat baik.. Sebelum tengok testimoni, saya review sikit apa yangada dalam set berpantang ya..

Set Berpantang Shaklee terdiri daripada:

  1. Zinc
  2. Vitamin B
  3. Vitamin C
  4. Multivitamin dengan zat besi

Seperti yang anda dapat lihat, Set Bersalin Shaklee terdiri daripada supplement. Jadi set ini selamat diambil walaupun baby mengalami jaundice ataupun G6PD. Dan juga sangat baik untuk kesihatan ibu dan juga baby..  Saya teringat masa berpantang dulu, semasa baby kuning saya langsung tak dapat ambil jamu.. dalam 3 minggu pertama memang badan sangat lemah. Tapi dengan Set Shaklee, insyaAllah badan akan lebih bertenaga, segar dan terasa sihat sepanjang hari.. Jom tengok testimoni pengguna Set bersalin Shaklee nie..

 

Testimoni 1:

 

Testimoni 2:

 

Alhamdulillah..memang best kan.. Jika anda memang mengalamai masalah sembelit, saya sangat-sangat menggalakkan anda mengambil OSTEMATRIX (KALSIUM), kerana kalsium kami mempu mengatasi masalah sembelit dalam pantang, disamping bertindak sebagai milk-boster.

Jika anda bakal bersalin tak lama lagi, saya pasti Set Bersalin Shaklee merupakan pilihan yang tepat. Antara kebaikkan set kami yang anda tak mungkin lepaskan..

  • Luka cepat sembuh
  • Badan sihat dan bertenaga sepanjang hari walaupun terpaksa berjaga malam
  • Penyusuan bayi berjalan lancar dan susu meriah
  • Tiada lagi sembelit semasa berpantang
  • Membantu menurunkan berat badan
  • Membantu menaikkan seri muka dan kecantikkan kulit
 
Untuk melihat lebih banyak TESTIMONI set bersalin, sila klik SINI
 

Pastinya anda akan tampil lebih sihat, ceria dan langsing selepas berpantang.. Untuk mendapatkan produk ini, sila hubungi saya di 019-6657 302 / Add Fb saya FARAH ALIAS BIZ untuk chatting terus dengan saya.

 

Anda juga layak mendapatkan konsultsi penyusuan PERCUMA selepas membuat pembelian dengan saya. Eksklusif hanya untuk customer mommyiskandar.com sahaja..

 

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “Luka Cepat Sembuh, Susu Meriah & Badan Segar Sepanjang Berpantang..

  1. pn.jidah on said:

    saya nak besalin bulan dpn tp besalin secara czer la. bole tak saya mkn set ni, email bepa rm set ni bole.tq.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: