House

Anak Kerap Demam? Jangan Bahayakan Anak Dengan Ubat Saban Bulan..


Anak kerap demam? Itu perkara biasa, terutamanya bagi anak yang tinggal bersama pengasuh mahupun di taska. Ini kerana sistem imun anak memang tidak sama macam orang dewasa. Anak lebih mudah dijangkiti penyakit, lebih-lebih lagi jika mereka tidak makan sayur, tidak mengamalkan buah-buahan setiap hari mahupun tiada suplement diberikan.

 

Jika anak anda kerap demam, kasihanilah mereka. Sebagai ibu bapa, anda bertanggungjawab mencari penyelesaiannya. Jika boleh, berikan anak sayuran, buah-buahan dan pemakanan sihat yang boleh meningkatkan daya imun anak. Cuma masalahnya, anak biasanya terlalu memilih makanan kan? Sayuran memang tak sentuh, buah juga nak yang sedap-sedap aje.. Jadi, penyelesaiannya, berilah suplement untuk meningkatkan daya imun anak anda.

 

Apa suplement terbaik untuk anak? Semestinya Mealshake, yang terbukti selamat, berkesan, dan tiada sebarang bahan kimia atau merbahaya di dalamnya. Dari anda memberikan anak ubat doktor setiap kali demam, di mana ubat tersebut mengandungi bahan yang merbahaya jika diberi secara berlebihan, baik anda memberi suplement / makanan tambahan. Mencegah lebih baik dari mengubatikan? Dan untuk makluman anda, mengikut FDA, ubat batuk dan selsema tidak boleh sewenang-wenangnya diberikan pada anak yang berumur bawah 2 tahun.. 

 

 

 

 

Jom kita tengok apa itu Mealshake?

  • Suplement terbaik untuk anak anda
  • Membekalkan sekurang-kurangnya 35% (atau lebih) Nilai Harian (Daily Value) bagi 19 vitamin dan mineral penting yang diperlukan oleh tubuh.
  • Sumber yang kaya dengan kalsium, fibre dan protein.
  • Pilihan terbaik rendah lemak dan rendah glisemik.
  • Rasa French Vanilla yang enak (seperti aiskrim vanila), boleh diminum begitu sahaja atau dicampur dengan susu, atau minuman kegemaran.

 

 

Dan ini pula testimoni ibu yang telah memberikan Mealshake pada anak mereka..

 

 

 

 

 

 

Alhamdulillah, saya juga memberikan Mealshake untuk 3 Iskandar saya setiap pagi. Memang berbaloi, kerana anak saya pun jarang sangat demam.. Kalau batuk dan selsema pun, Alhamdulillah cepat sembuh, berbanding dulu, kalau seorang demam, tiga-tiga pun demam. Sekarang tidak lagi.. Syukur.. Anda juga patut memberikan Mealshake untuk si manja anda!

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “Anak Kerap Demam? Jangan Bahayakan Anak Dengan Ubat Saban Bulan..

  1. Pingback:Testimoni Mealshake Shaklee

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: