House

Kebaikan Garlic Shaklee


Mak-mak kita dulu-dulu kalau tak sihat selalu cari bawang putih. Bakar bawang dan makan, atau bawang putih dibuat minyak untuk sapu bahagian yang sakit. Disebabkan terkenal sebagai antibiotik semulajadi, Shaklee juga ada produk bawang putih yang dikenali sebagai Garlic Shaklee.Nanti kita lihat apa kebaikan Garlic Shaklee.

 

Sebelum tu, suka saya nak nyatakan Garlic Shaklee dibuat bukan daripada bawang putih biasa, tetapi daripada bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak dan ditanam secara organic di California sewaktu musim panas.

 

Dihasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk pengekalan 100% Alicin aktif, di mana tidak semua Garlic di pasaran mengandungi Alicin aktif. Dwiteknologi pula digunakan untuk mengawal bau Garlic.

 

garlic

 

Antara kebaikan Garlic Shaklee yang terbukti berkesan:

  • Mengandungi Spearmint yang boleh meningkatkan sistem penghadaman dan juga fungsi jantung
  • Merupakan antibiotik yang selamat dan berkesan. Ia membantu meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang penyakit berjangkit seperti seperti selsema, kulat, kuman, virus dan yis candida.
  • Menghalang alergi seperti sinus, alergi, asma, selsema, sensitif terhadap sesuatu dan hepatitis.
  • Membantu mengawal tekanan darah tinggi
  • Detoksifikasi – Garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Ia juga membantu mengeluarkan bahan-bahan kimia yang masuk ke dalam badan
  • Membantu menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid, kelikatan darah, meningkatkan HDL,melindungi jantung, dan menghalang strok
  • Membantu mencegah kanser dan mengurangkan bahan pencetus kanser, Nitrosamine
  • Membantu menstabilkan glukosa dalam darah

 

Begitu banyak kebaikan Garlic Shaklee sebenarnya, namun yang selalu orang ramai maklum, Garlic bagus sebagai antibiotik dan menentang penyakit, dan juga bagus untuk darah tinggi. Sebenarnya lebih dari itu ya.. Jadi sesiapa yang mengamalkan Garlic Shaklee akan merasai banyak khasiatnya.

 

Dan kalau anda nak tau, kebaikan Garlic Shaklee menyamai denganĀ 2 biji bawang putih yang segar. Terbaik dari ladang! Tak payah susah-susah, terus masuk mulut je..

 

Antara testimoni customer yang berpuas hati dengan Garlic Shaklee:

 

testimoni garlic

 

testimonial_garlic_shaklee2Testimoni Garlic

 

 

Begitu banyak kebaikan Garlic Shaklee. tak rugi anda membeli dan simpan satu di rumah. Harganya cuma rm 47.50 sahaja sebotol. Murahkan? Tapi kebaikan Garlic Shaklee banyak sangat. Memang berbaloi-baloi.

 

Dapatkan satu hari nie juga, hubungi saya..

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: