House

Penghantaran Shaklee Di Gombak (COD)


Salam semua..semoga hari ini membawa lebih kebahagiaan untuk anda dan keluarga. Kepada semua pengguna Shaklee sekitar Gombak, saya berbesar hati membuat penghantaran secara terus ke rumah anda. Dan kepada mereka yang berdekatan dengan Gombak, seperti Selayang, Setapak, Kepong dan kawasan-kawasan berhampiran, anda boleh juga menghubungi saya untuk Cash On Delivery barang, dan kita boleh berjumpa di Giant Batu Caves. 

Kenapa saya membuat Cash On Delivery? Sebabnya ada customer yang lebih suka membuat urusan bertentang mata. Maksudnya nak dapatkan konsultasi dari saya secara terus. Sebab lain, ada customer yang nak cepat, kalau boleh hari ni juga nak dapat. Walaupun pos mengambil masa 1-2 hari bekerja, namun masih ramai yang  suka ambil secara offline. Apapun, semua pilihan di tangan anda.

Rumah saya ialah di Taman Sri Gombak. Jadi penduduk gombak sila2lah order ya.. Jika anda agak jauh di Petaling Jaya atau kawasan Kuala Lumpur, tetapi sanggup datang ke Giant Batu Caves, saya sedia berjumpa anda,cuma call dulu ya untuk pastikan stok mencukupi untuk anda semua.

Sila hubungi saya untuk konsultasi percuma dan harga setiap produk Shaklee.. 019-6657302 / farahshoppe@gmail.com

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: