House

Rahsia Luka Bersalin Caesar Cepat Sembuh


Assalamualaikum.. hari ni saya nak share rahsia luka bersalin caesar cepat sembuh. Eh boleh ke luka caesar cepat sembuh? Nama pun operation kan.. perut ibu ditoreh lapisan demi lapisan tu.. Allahuakbar, besar sungguh pengorbanan seorang ibu demi nyawa zuriat tersayangkan..

 

Siapa yang pernah melalui pengalaman bersalin secara caesar je tau bagaimana azabnya lepas bersalin tu. Hari pertama bangun dari katil, zuuuppp! macam terjatuh je perut kita kat bawah. Jalan pun terbongkok-bongkok, perit, sakit dan pedih di bahagian luka tu. Nak bangun dan duduk pun sakit.. Pendek kata setiap pergerakkan dilakukan dengan penuh berhati-hati.

 

Seingat saya masa bersalinkan Sofea 3 tahun yang lepas, baru 3 hari lepas bersalin, jiwa dah meronta-ronta nak cepat sembuh. Puas la google cari apa suplemen atau ubat yang boleh sembuhkan luka cepat. Tak kisah la mahal macam mana pun, tetap nak makan sebab keinginan nak sihat tu meronta-ronta. Ye lah, anak ada lagi 3 orang yang perlu diberikan perhatian selain baby yang biasalah suka meragam dalam pantang.

 

Walaupun dan ambil Set Bersalin Premium Shaklee, tapi hati tetap nak tambah lagi dan lagi suplemen lain supaya luka cepat sembuh. Nasib baik teringat Vivix Shaklee, apa lagi telan Vivix sambil doa banyak-banyak luka cepat kering dalam dan luar.

 

Lepas seminggu lebih, bidan datang nak mengurut terkejut tau tengok saya, siap tanya lagi, betul ke bersalin caesar? Tak macam orang bersalin caesar pun. Muka elok merah, luka pun cantik dah masa tu dan mula mengering. Alhamdulillah..

 

Rupanya bukan saya seorang je dapat rasa kesan Vivix semasa berpantang nie, ramai lagi ibu-ibu lain yang gembira luka cepat sembuh dengan Vivix. Semalam pun saya baru lepas COD Vivix kepada Puan Risma yang mahukan Vivix untuk percepatkan penyembuhan lukanya di Gombak.

 

Jom tengok testimoni ibu-ibu lain yang happy dengan kesan Vivix ni ya..

 

Luka bersalin cepat sembuh dengan vivix

Seminggu Lepas Bersalin Caesar Boleh Berjalan Laju Dengan Pengambilan Vivi

 

Vivix Sembuhkan Luka Bersalin Caesar Dengan Cepat

Vivix Sembuhkan Luka Bersalin Caesar Dengan Cepat

 

Vivix Sembuhkan Luka Bersalin Caesar Dengan Cepat

Luka Pembedahan Semakin Baik Dalam Masa 10 Hari Dengan Vivix

 

Vivix Sembuhkan Luka Bersalin Caesar Dengan Cepat

Vivix Percepatkan Penyembuhan Luka

 

Alhamdulillah.. banyak lagi testimoni luka cepat sembuh dengan penggunaan Vivix ni, kita sambung di lain entry pula ya. Jadi untuk ibu-ibu yang akan menjalani pembedahan semasa bersalin nanti, atau yang dah pun bersalin secara pembedahan, boleh lah cuba Vivix ni ya..Harga secantik kesannya..

 

Hubungi saya untuk harga istimewa ya!

 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

COD Sekitar Gombak, Pos Laju Seluruh Malaysia

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “Rahsia Luka Bersalin Caesar Cepat Sembuh

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: