House

Testimoni Kurus Cinch Shake Shaklee


Testimoni Kurus Cinch Shake Shaklee

Assalamualaikum semua.. Hari ni terpanggil nak share testimoni kurus Cinch Shake Shaklee. Ramai yang bertanya, boleh kurus ke ambil Cinch nie? Betul ke berkesan?

 

Ok first of all anda perlu tau.. nak kurus ni sebenarnya 80% pemakanan dan 20% senaman. Saya pernah jumpa seorang kenalan yang hari-hari pagi dan petang buat aerobik tapi badannya tetap bambam dan tak kurus. Pelik tak?

 

Tak pelik, kalau anda tau sebabnya. Sebabnya dia tak menjaga pemakanan. Lepas bersenam dia makan banyak. Snack pula ambil kuih muih melayu yang terkenal dengan tinggi kalorinya. Mee goreng dan nasi lemak juga merupakan sarapan hariannya..

 

Tau tak sepinggan nasi lemak menyumbang 400 kcal? Manakala mee goreng pula mengandungi 660 kalori. Cekodok pisang pula seketul menyumbang 180 kalori. Sekali makan takkan sebiji je cekodok kan? Pastinya berbiji2 cekodok masuk dalam perut. Jadi macam mana badan kita tak gemuk? Sebab kita mengambil kalori seharian lebih daripada yang diperlukan..

 

 

Untuk kurus, kita kena ambil kalori KURANG daripada kalori yang diperlukan oleh badan kita. Kalori yang berlebihan akan berkumpul dalam badan menjadi lelemakss dan seterusnya berat badan kita akan naik dengan jayanya.. Secara purata lelaki memerlukan lebih kurang 2000-2500 kcal, manakala wanita 1500-2000 kcal bergantung kepada berat badan dan ketinggian kita.

 

Macam saya, badan hanya perlukan 1300 kcal untuk membolehkan penurunan berat badan berlaku. Jadi macam mana nak makan kalau nasi lemak je dah 400 kcal.. cekodok pula sebiji dah 180 kcal? Menjelang malam, comfirm-comfirm saya akan makan lebih dari kcal yang diperlukan oleh badan.

 

Ok sebab itulah saya mengambil Cinch Shake Shaklee sebagai salah satu pemakanan harian saya. Selain mengamalkan gaya pemakanan yang sihat, kurang berlemak, berminyak dan bergaram, ada masanya masa terlalu mencemburui saya untuk masak makanan yang sihat ni. Nak makan luar, boleh tapi kena pandai pilih makanan yang kurang lemak dan minyak, memang payah. Jadi Cinch Shake lah penyelamat.

 

Kenapa penyelamat? Sebab 1 hidangan hanya mengandungi 190 kalori sahaja. Kalau nak sedap lagi boleh tambah buah-buahan atau low fat milk.. memang sedap sangat! Dah tambah buah pun masih tak lebih 280 kcal. Kat sini je kita dah jimat banyak kalori berbanding kita makan nasi lemak dan mee goreng, betul tak?

 

Testimoni Kurus Cinch Shake Shaklee

 

Jadi di sinilah Cinch Shake memainkan peranan bagaimana ia membantu menurunkan berat badan dengan mudah TANPA BERLAPAR, tanpa pening kepala nak masak menu sihat apa hari ni, dan jimat banyak masa. Hanya shake je.. dan terus minum. Tinggi protein bagi membantu kenyang lebih lama.. dan yang paling penting semua nutrisi penting dalam satu hidangan sihat ada dalam satu hidangan Cinch Shake ni.

 

Ok dah penat membebel, meh la kita tengok testimoni kurus Cinch Shake Shaklee pengguna kami ya..

 

Testimoni Cinch Shake Shaklee

 

Testimoni Cinch Shake Shaklee

 

Testimoni Cinch Shake Shaklee

 

Testimoni Cinch Shake Shaklee

 

Untuk melihat lebih banyak testimoni kurus Cinch Shake Shaklee, boleh klik DI SINI

 

Oh ya lupa.. Dengan pengambilan Cinch Shake Shaklee ni, anda masih boleh menikmati kesedapan nasi ya. Dan lagi, pada sesiapa yang selalu craving makanan manis, Cinch membantu mengurangkan selera makan terhadap makanan manis. Sebabnya? Cinch tu sendiri dan manis dan sedap. Kalau anda minum Chocolate Shake, seolah-olah anda minum minuman coklat.  Perisa lain yang ada ialah Vanilla dan Cafe Latte khas untuk penggemar nescafe.

 

Untuk mencuba produk ini,sila hubungi saya di:

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: