House

2 “Deep Freezer” Penuh Dengan Bantuan Set 3M..


Salam semua.. hari ni saya nak berkongsi satu testimoni hebat dari Pn Shima Samat. Pn Shima ni memang mengamalkan Set 3M, dan alhamdulillah berkat pengambilan Set 3M ni, hasilnya memang meriah..

Menurut Pn Shima, sekali pam beliau boleh dapat 11-12 oz. Apa yang hebatnya, anak beliau baru 7 bulan, tapi stok susu dah ada 2 deep freezer penuh di rumah, ditambah dengan stok susu bawah ni yang tak tau nak pindah kat mana lagi dah.. Ha.. dasyatkan.. jom tengok ya..

 

 

 

Memang seronok bila tengok stok banyak macam ni kan.. Tapi saya yakin ia bukan dapat dicapai dalam sekelip mata.. Buat ibu-ibu di luar sana yang mahukan stok banyak macam ni, ada 3 perkara utama yang MESTI dilakukan:

1) Pam kerap 2-3 jam sekali.Sangat-sangat penting dan jangan sesekali skip pam

2) Minum air banyak, 3-4L sehari.. Konsepnya mudah. Kalau badan ibu tak cukup air, macammana ibu nak hasilkan susu yang banyak kan? So MESTI MINUM BANYAK AIR ya..

3) Doa setelah kita berusaha. Rezeki datang dari Allah, mintalah setelah kita berusaha

4) Dan terakhir,jaga pemakanan. Jika anda sibuk dan tak dapat mengamalkan pemakanan seimbang, ambillah Set 3M sebagai supplement penyusuan anda.

 

Ramai yang agak terkejut bila mendengar harga Set 3M ni, tapi pada saya harganya sangat berbaloi, sebab anda dapat 6 SUPPLEMENT pada satu masa. Dan bila difikirkan semula, dengan satu set ni, anda dapat kesihatan yang baik, dapat mengumpul stok susu untuk baby dan juga untuk kecantikkan kulit serta payudara. Dengan semua faedah yang ada, adakah anda masih rasa mahal? Kesihatan bayi anda yang lebih utama kan.. Sebab bila anda dapat memberi susu secara eksklusif, bayi anda pasti membesar lebih sihat dan pintar, betul tak? Renung-renungkanlah.. 

Sepintas lalu kandungan Set 3M bagi anda yang baru mengunjungi blog saya ni.. Set 3M mengandungi:

  1. Vitamin B
  2. Vitamin C
  3. Vitalea
  4. Alfalfa 
  5. Kalsium
  6. Protein Soya (ESP)
Untuk melihat lebih banyak testimoni Set 3M, sila klik DI SINI
 

Jika anda berminat mendapatkan Set Penyusuan 3M ni, sila call / whatsupp saya di 019-6657 302 / email farahshoppe@gmail.com / Klik ‘LIKE' fanpage saya MOMMY ISKANDAR untuk chat secara terus dengan saya ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

One comment on “2 “Deep Freezer” Penuh Dengan Bantuan Set 3M..

  1. Pingback:Tips Penyusuan: Cara Maintain Penghasilan Susu « Mommy Iskandar

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: