House

Penangan ESP, Baju Basah Lencun Dengan Susu!


Salam semua.. hari ni saya nak berkongsi testimoni ESP. Pada yang belum pernah mencuba Shaklee, ESP ni memang “killer product” dan ia merupakan salah satu “milk-booster” terbaik kami. Siapa yang dah mencuba ESP ni je tau,betapa bestnya produk ni lebih-lebih lagi untuk ibu menyusu. Saya sendiri tak pernah tinggalkan ESP dan menjadikan ia supplement wajib saya setiap hari tau..

Apa itu ESP?

  • ESP ialah protein soya terbaik di pasaran yang mengandungi sumber protein lengkap yang diperlukan oleh badan.

Bagaimana ESP membantu dalam penyusuan?

  • Komponen utama susu ibu ialah protein, kalsium dan air. Pengurangan pengambilan protein dalam diet harian menjejaskan kuantiti dan kualiti susu ibu itu sendiri. Sebab itulah,bila kita mengamalkan ESP, mengambil kalsium yang cukup serta pengambilan air yang banyak, kualiti dan kuantiti susu akan meningkat, dengan syarat konsep ‘Supply and Demand' dipenuhi.
  • Klik DI SINI untuk melihat lebih lanjut tentang ESP

 

Dah tau bagaimana ESP bertindak? Jom tengok TESTIMONI CUSTOMER yang sangat berpuas hati dengan ESP:

 

 

 

 

 

Alhamdulillah..bestkan tengok testimoni di atas? Jika anda ada masalah penyusuan, ESP memang supplement yang WAJIB anda ambil, sebab kesannya tersangatlah besttt.. Dan pastikan anda beli dari pengedar sah Shaklee sahaja ya, dan tau cara pngambilan yang betul untuk mendapatkan kesan maksimum.  KONSULTASI PENYUSUAN PERCUMA MENANTI ANDA, HANYA UNTUK CUSTOMER MOMMYISKANDAR.COM SAHAJA YA..

Untuk mendapatkan makluman lanjut tentang ESP,sila hubungi saya melalui: Call / Whatsupp: 019-6657 302 atau Email: farahshoppe@gmail.com

Klik LIKE di fanpage MommyIskandar sebelah kanan blog ni,untuk mendapatkan maklumat terkini dan promosi hebat yang sedang berlangsung.

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: