House

Risau Anak Sering Demam? Ketahui Cara Penyelesaiannya..


Anak sering demam dan sukar makan antara masalah biasa bagi anak-anak yang sedang membesar. Bagi ibu yang bekerja, anak demam setiap bulan bukan sesuatu yang pelik. Mana taknya, hari ni anak kita sihat..bila hantar je ke rumah pengasuh atau taska, esok lusa mesti demam semula sebab berjangkit dengan kawan-kawan di taska.

Masa saya bekerja dulu, perkara ni lah antara punca saya tak sabar-sabar nak berhenti kerja..hehe, ye lah. mana tak risau, takkan setiap minggu kita nak bagi ubat kat anak kita kan. Ubat tu bukannya baik diambil selalu, tapi kalau tak ambil ubat macammana anak nak sihat? 

Penyelesaiannya, berilah anak anda Mealshake. Mealshake ni merupakan suplement terbaik untuk anak. Ini kerana ia mengandungi protein dan multivitamin yang diperlukan oleh badan anak untuk membesar dengan kuat dan sihat. Antara khasiat Mealshake ialah:

  • Meningkatkan sistem imun anak, jadi anak jarang demam dan lebih sihat, serta sukar dijangkiti penyakit.
  • Meningkatkan selera makan anak
  • Membantu mengurangkan masalah eczema
  • Membantu mengurangkan parut pada kulit 
  • Membantu mengurangkan sembelit anak
  • Membantu mencantikkan struktur kulit yang bermasalah

 

Saya sendiri mengamalkan Mealshake untuk anak-anak saya, dan alhamdulillah 3 Iskandar saya membesar dengan lebih sihat dan jarang sangat demam sekarang walaupun terkena hujan, atau pun terdedah dengan rakan-rakan yang tidak sihat. Saya lampirkkan testimoni customer untuk anda saksikan sendiri ya..

 

 

 

 

 

Alhamdulillah.. testimoni yang diberi oleh semua customer memang positif. Siapa tak sayang anak kan? Dan sememangnya bila anak kita dah lebih sihat, kita pun senang hati nak pergi kerja dan tak adalah nak amik cuti je jaga anak sakit, betul tak? Bonus, anak juga lebih berselera makan dan tak ada masalah bergaduh nak kejar anak masa makan. Dan yang lebih penting, hati seorang ibu ni sentiasa tenang bila anak-anak semua dalam keadaan sihat dan gembira.

Untuk melihat lebih banyak testimoni Mealshake, sila klik DI SINI

Pada anda di luar sana yang nak mencuba, Mealshake merupakan pilihan yang tepat dan harganya sangat berbaloi berbanding khasiat yang kita dapat. Sila hubungi saya untuk maklumat lanjut tentang produk ni ya.. 

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Sila klik LIKE fanpage saya MommyIskandar di sebelah kanan blog saya ni untuk mendapatkan yang sedang berlangsung ya

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

  Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.