House

Basic H Pembersih Rumah Yang Selamat dan Berkesan


Saya bukanlah orang yang ada jadual membersihkan rumah..

Asal nampak kotor ke atau mula sakit mata.. mulalah tangan tu nak membersihkan..

Balik dari bercuti 2 hari, masuk bilik air terus sakit mata dan rasa nak menyental.

Walau badan letih, tapi kerja membersihkan bilik air menjadi mudah dengan bantuan Basic H. Cuma letak beberapa titis je.. tak perlu nak menyental lebih-lebih. Gosok sikit-sikit, kotoran degil mudah sangat hilang.

Tak sampai 10 minit, bilik air berkilat tau.. Senang hati! Almaklum bila badan letih ni, persekitaran yang bersih dan lapang bantu beri ketenangan..

Basic H ni bukan je berguna menyental bilik air, tetapi juga mengilatkan dapur, dinding, dan juga kasut sekolah anak yang payah nak putih tu. Periuk belanga yang tak berapa nak berkilat tu pun boleh dikilatkan dengan Basic H tau.

Yang paling penting, tak ada bahan kimia, bahan toksik, pH seimbang dan sesuai untuk yang kulit sensitif.

Pembantu yang sangat setia.. sebotol pun tahan lama. Ada yang guna melebihi 8 bulan, setahun pun ada.. sebab ia memang super cleaning concentrate yang cuma perlu gunakan sedikit sahaja. 16 oz Basic H ni boleh menghasilkan 48 gelen bancuhan yang selamat, dan benar-benar berkuasa.

 

Cara menggunakan Basic H:

  • Untuk pembersihan, tambah 1/4 sudu kecik dalam 16 oz air
  • Untuk tingkap dan cermin, tambah 1-2 titis ke dalam 16 oz air
  • Untuk nyahgris dan nyah minyak: tambah 1 1/2 sudu teh ke dalam 16 oz air
  • Untuk kerja yang lebih besar, tambah 2 oz kepada 1 gelen air

 

Bagi yang tidak tahu Basic H tu apa, Basic H ialah pembersih serbaguna yang berkuasa menghilangkan sebarang kotoran dan gris. Ia tak perlu dibilas, tiada toksik, asli, kepekatan ganda dua dan surfaktan biodegradasi.

 

Perbezaan Basic H Shaklee?

 

Kalau dah namanya Shaklee, semuanya organik. 100% jaminan tanpa bahan kimia, toksik, bahan merbahaya dan klorin. Ia juga tidak mengandungi gas beracun, tiada bahan pewangi, lembut pada tangan dan mempunyai pH seimbang.

 

Disebabkan ciri-ciri yang selamat dan tidak mendatangkan bahaya pada kesihatan, Basic H menjadi pilihan White House sejak bertahun lamanya..

 

 

Di bawah ni pula ialah antara testimoni mereka yang gembira dan berpuas hati menggunakan Basic H sebagai pencuci serbaguna di rumah yang selamat dan semestinya berkesan.

 

testimoni basic H 1

 

testimoni basic H 2

 

testimoni basic H 3

 

testimoni basic H

 

Mudahkan ada Basic H ni? Dan yang paling penting tak risau bahan kimia yang merbahaya yang selalunya ada dalam pencuci serbaguna biasa. Selamat untuk ibu mengandung, menyusu, dan untuk kanak-kanak atau bayi, kita yakin selamat bergolek di lantai yang dibersihkan menggunakan Basic H walaupun tanpa dibilas. 

 

Untuk pembelian, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call : 019-6657 302

Whatsapp: http://www.wasap.my/60196657302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: