House

Dapat 18 Ounz Sekali Pam..


Alhamdulillah.. Testimoni terbaru ialah dari customer saya sendiri iaitu Puan Syarifah. Puan Syarifah menyatakan dengan pengambilan Set B, penghasilan susu beliau bertambah dan badan terasa segar walaupun berpuasa. Berikut ialah hasil yang beliau dapati dalam satu sesi pam sahaja..

 

Menurut Pn Syarifah, beliau mengambil Shaklee sebagai supplement dalam menjayakan penyusuan anaknya, di samping mengamalkan minum susu, dan minum air yang banyak. Menurut beliau lagi, walaupun berpuasa, beliau masih dapat 12 Ounz apabila mengepam. Alhamdulillah.. Rezeki anaknya Aiman Aqif.

Seronok saya tengok hasilnya dan jauh di sudut hati yang paling dalam saya bersyukur kerana diketemukan dengan Shaklee dan menjadi pengedar Shaklee, kerana di sini saya dapat berkongsi dengan ramai ibu-ibu di luar sana pengalaman dan informasi dalam menjayakan penyusuan ibu.

Untuk melihat detail set B sila klik sini http://mommyiskandar.com/2011/08/breastfeeding-set-shaklee/ dan untuk membeli secara kad kredit, sila klik  http://mommyiskandar.com/products/434-2/

Kepada ibu-ibu yang berminat mencuba produk Shaklee dalam membantu penyusuan anak mereka, sila hubungi saya untuk konsultasi percuma dan harga istimewa hanya di mommy iskandar.com ~ Hubugi  farahshoppe@gmail.com / 019-6657302

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: