House

Dengan Set 3M, stok susu 420 oz dalam masa 16 hari!


Alhamdulilah.. hari ni saya nak berkongsi satu lagi testimoni customer saya yang berjaya mengumul 420 Oz dalam masa 16 hari jer.. Menakjubkan kan? Saya sendiri rasa sangat gembira dengan hasilnya dan tahniah pada Pn.Aishah atas usahanya mengumpul stok untuk anak tersayang..

Untuk makluman semua, Pn Aisyah ni memang seorang ibu yang cekal dan komited. Beliau rajin membuat bacaan, dan rajin juga bertanya pada saya tentang tips-tips penyusuan,dan jika ada apa-apa masalah, cepat2 beliau merujuk pendapat saya. Dan pada saya, sifat beliau memang patut dicontohi oleh semua ibu-ibu yang ingin menyusu anak secara eksklusif di luar sana, kerana ada ibu yang membeli supplement, tetapi tak berusaha pam, tak mendalami ilmu penyusuan, dan hanya mengharapkan supplement semata-mata. Jika nak hasil yang lumayan, ibu perlu berusaha pam sekerap mungkin ya..

Berbalik kepada Pn. Aisyah, beliau betul-betul mengikuti TIPS EKSKLUSIF yang saya bagi untuk Set 3M. Dan saya juga ada menyarankan beliau membuat Teknik Power Pumping. Alhamdulillah Gabungan kedua-dua tips ini, bersama-sama dengan bantuan set 3M, beliau berjaya dapat stok sebanyak ini dalam masa yang sangat singkat..

Mari berkongsi testimoni yang Pn. Aisyah kongsikan..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Harapan saya, moga lebih ramai ibu-ibu di luar sana yang berjaya mengumpul stok sebanyak ini, kerana percayalah..bila stok anda banyak, anda juga lebih tenang ke tempat kerja kerana anda tahu, bayi tetap dekat dengan anda, walaupun anda tiada.

Mahu dapatkan TIPS EKSKLUSIF Set 3M? Buat pembelian dengan saya dan anda akan diberi TIPS EKSKLUSIF dan KONSULTASI PERCUMA.. Hubungi farahshoppe@gmail.com / 019-6657 302 untuk harga.

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

4 comments on “Dengan Set 3M, stok susu 420 oz dalam masa 16 hari!

  1. Salam, boley tolong e-mailkan harga utk set 3m? sekarang ade offer kn? yg trial punya ade x?

  2. hafizah on said:

    salam, k.farah sya ada masalah susu semakin kurang, now 1oz jer skali pam kdang xsmpai pun..bby xstimulate lg coz bby d hsptal jd sya pam buat stok. mulanya susu dpt gak 2-3oz tp jrang pam tiap hari jd sikit. set apa yg sesuai untuk saya? boleh x pm sya harganya skali n mcam mana proses pembelian? now sya pam tiap 3jam, coz xmau susu xde sbelum bby sya kuar hsptal.

  3. nana on said:

    Hi, farah….
    sayank tanya, cam mna mummy dlm testimoni ni boleh leperkn beg
    susu tuh ye? Drg guna teknik apa? Sbb sy slalu guna getah je. Ni nmpak kimat space sgt

  4. shima on said:

    akum…sy dh amik set 3m from shaklee..tp bkn dr farah..tp selalu mengikuti blog farah..by the way..sy sebenarnye berminat n nk sgt tahu tips exlusif set 3m…sy dh amik set ni nk masuk 2 bln..mase 1st month amik susu xdela bertambah banyak..cume ade nmpk perubahan sket..n situasi sy pula anak dh bf dh nk masuk 12 bulan…dn masalah sy ialah susu merudum teruk n stok frozen makin susut sgt2..sy bru stat buat power pumping tp belum smpai seminggu…hopefully ade tips untuk mommy mcm sy ni…sy dh gagal utk ank pertama n hope sgt ank kedua ni dpt fully bf until 2 years…

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: