House

Garlic Shaklee Antibiotik Semulajadi Terbaik


Garlic Shaklee

Garlic Shaklee antibiotik semulajadi terbaik. Jika anda selalu telan panadol, mungkin anda patut fikirkan mengambil Garlic Shaklee sebagai alternatif.

 

Kenapa Tak Baik Telan Panadol Selalu?

 

  • Sebab panadol mengandungi campuran kimia yang boleh merosakkan badan kita jika diambil kerap
  • Panadol berupaya merosakkan hati, Menurut doktor, panadol akan tinggal di dalam tubuh sekurang-kurangnya 5 tahun.
  • Pengambilan panadol yang kerap akan menyebabkan kerosakkan buah pingang.
  • Semakin banyak pengambilan panadol, semakin kurang kesannya kepada badan kita. Oleh itu, pesakit akan lebih kerap mengambil panadol dengan dos yang lebih tinggi. Kesannya pasti lebih buruk.

 

Justeru, jika anda antara mereka yang bergantung pada panadol, beralihlah pada suplement semulajadi yang tidak merbahayakan kesihatan. Antaranya ialah Garlic Shaklee antibiotik semulajadi terbaik. 

 

Perasan tak, zaman mak-mak kita dulu.. sakit je telan garlic atau bawang putih. Dibakarnya bawang putih tu dan dimakan. Tetapi hari ni berapa ramai yang sanggup makan bawang putih? Disebabkan itu, Shaklee datangkan Garlic Shaklee antibiotik semulajadi terbaik, dalam bentuk pil. Bila rasa badan tak sihat je, boleh lah ambil Garlic Shaklee 2-3 biji sehari.

 

Garlic Shaklee selamat dimakan untuk jangka panjang, Ini kerana produk Shaklee memang tiada bahan kimia yang boleh merbahayakan tubuh kita. Semua bahan-bahan dalam Garlic Shaklee ni adalah daripada bahan semulajadi yang alami. 

 

Garlic Shaklee mampu meningkatkan sistem imun tubuh kita, menghalang penyakit berjangkit dan bertindak sebagai antibiotik semulajadi yang mampu memerangi bakteria dan kuman yang memasuki badan kita.

 

Antara pengguna Garlic Shaklee yang dah merasai kesannya..

 

Garlic shaklee antibiotik terbaik

 

Garlic shaklee antibiotik terbaik

Alhamdulillah, Garlic Shaklee ni pun sangat berkesan buat saya bila badan rasa nak demam. Jarang sangat saya telan panadol semenjak mengenali Shaklee nie, sebab tau panadol tak bagus untuk kesihatan. Tambah pula, Shaklee ni sangat berkesan meningkatkan sistem imun, apa lagi ber-Shaklee aje lah kita..

Bagi anda yang pentingkan kesihatan jangka panjang, jomlah amalkan Garlic Shaklee antibiotik semulajadi terbaik. Beli lah sebotol, tak mahal pun, tak sampai rm 50 tau! 

Untuk mendapatkan lebih info tentang Garlic Shaklee dan testimoni, boleh klik DI SINI ya

Berminat mendapatkan Garlic Shaklee? Hubungi saya seperti di bawah ya..

Call / Whatsupp: 019-6657 302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias Biz untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar untuk mendapatkan updates dan pelbagai INFO PERCUMA

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

  Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.