House

Kebaikkan dan Testimoni Omega Shaklee


omega shaklee

Hari ni saya nak berkongsi kebaikkan dan testimoni Omega Shaklee. Omega ialah minyak ikan paling tulen di dunia, yang memberi banyak manfaat untuk seisi keluarga, tak kiralah sama ada untuk ibu bapa atau untuk anak-anak. Seawal usia 1 tahun, anak kita dah boleh diberikan Omega Shaklee untuk kesihatan mereka.

 

Apa manfaat dan kebaikkan Omega Shaklee? 

 

kebaikkan dan manfaat Omega

 

Selain manfaat yang dinyatakan dalam rajah di atas, Omega juga membantu dalam:

  • meningkatkan sistem imunisasi kita dan menyihatkan paru-paru. Justeru sangat untuk mereka yang mengalami masalah bronkitis, lelah, hepatitis, SLE, penyakit buah pinggang, psoriasis dan pelbagai penyakit lain
  • membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dalam kandungan ibu. Ia juga membantu perkembangan memori bayi DHA, EPA dan HDA
  • membantu menentang kanser
  • membantu mencegah insomnia dan mengurangkan tekanan dan depresi

 

 

Pengalaman saya sendiri mengamalkan Omega, Omega memang membantu dalam mengurangkan berat badan dan badan merasa lebih cergas dan sihat. Bila mengamalkan Omega secara konsisten, selera makan menjadi berkurang, maka dapatlah mengurangkan berat badan yang berlebihan tu. 

 

Untuk anak-anak pula, mereka saya berikan Omega supaya mudah belajar, mudah menhafal dan meningkatkan sistem imunisasi badan mereka. Kalau katakan mereka batuk atau selsema, saya bagi Omega, inshaAllah cepat sembuh batuk dan selsemanya tu. Itu sebablah kenapa saya suka Omega ni, dan vitamin wajib yang harus ada di setiap rumah. 

 

Mari kita lihat testimoni pengguna lain pula yang telah menggunakan Omega Guard Shaklee nie..

 

testimoni omega

 

 

testimoni omega

 

 

Banyak lagi testimoni Omega akan saya kongsikan dari masa ke semasa ya.. Bagi anda yang ada anak asma, kerap demam, lemah imunisasi badan, saya cadangkan cubalah Omega untuk anak anda. Duit boleh dicari, kesihatan anak tiada ternilai. 

 

Oh ya, Omega juga membantu menghilangkan sakit-sakit badan, sakit di lutut dan tumit juga. Almaklum kita pun dah tak berapa muda kan.. ada je ‘allignment' kita yang lari. Haruslah di top up dengan nutrisi untuk kesihatan kita yang optimum, inshaAllah..

 

Untuk mendapatkan produk ini, anda boleh menghubungi saya seperti berikut:

Call : 019-6657 302

Whatsapp: http://www.wasap.my/60196657302

Email: farahshoppe@gmail.com

Add Fb saya: Farah Alias untuk chatting secara langsung dengan saya

Klik Like di FanPage saya: MommyIskandar

Follow Instagram saya:  PAKAR_VITAMIN

Konsultasi percuma hanya untuk customer saya sahaja ya..

Untuk mendaftar ahli dan menikmati diskaun hebat bagi setiap produk Shaklee atau menjana pendapatan dengan bisnes Shaklee, sila kilk DI SINI

 

Penafian: Segala testimoni /penulisan tentang produk yg dikongsi di laman ini bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit. Pembaca yg mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan

 

 

Leave a comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Call Now Button Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.
%d bloggers like this: